• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • gavagai
    Sjukhus Mamman skrev 2011-02-28 23:04:42 följande:
    de e samma
    Tackar! Glad Då blir min följdfråga om man kan få tag på en bumperbar/stödbåge/bärhandtag antingen i Uppsala eller någonstans nära stationen i Stockholm (kommer kanske att vara i Stockholm mycket kort tid och hinner inte så långt Glad).
  • Noiis
    gavagai skrev 2011-02-28 23:22:08 följande:
    Tackar! Glad Då blir min följdfråga om man kan få tag på en bumperbar/stödbåge/bärhandtag antingen i Uppsala eller någonstans nära stationen i Stockholm (kommer kanske att vara i Stockholm mycket kort tid och hinner inte så långt Glad).
    Närmsta ÅF är NK! och dom brukar ha inne men det ligger inte så där jätte nära. hur lång tid har du på sig i sthlm?
  • Tant Pruselius
    Sjukhus Mamman skrev 2011-03-01 09:28:35 följande:
    Ligger barnbutiken där nu?
    yes, nyöppnad ! Trodde det var den som flyttade från Heron...
  • Sweetheartno1

Den skulle ha flyttat. Men bestämde sig sedan art ha kvar den i heron när dom hittade en mindre och billigare lokal !

• AnPa

Lite negativt är det att Barnbutiken i heron inte har någon telefon. Jag reklamerade mitt Liggdelslock och min varukorg där förra söndagen och de skulle kontakta via mail när de fått in reservdelarna. Känns lite småskumt faktiskt. Ni som reklamerat förut, hur lång tid har det tagit innan ni fått era delar?

• Kajsan
    AnPa skrev 2011-03-01 13:49:31 följande:
    Lite negativt är det att Barnbutiken i heron inte har någon telefon. Jag reklamerade mitt Liggdelslock och min varukorg där förra söndagen och de skulle kontakta via mail när de fått in reservdelarna. Känns lite småskumt faktiskt. Ni som reklamerat förut, hur lång tid har det tagit innan ni fått era delar?
    Det tar oftast åtminstone 3 veckor att få in reservdelarna.
    Jo just det!