• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Sara E

Sweet, finns både och har jag för mig.

Min mamma använder det att tvätta kaninernas tassar med

• gavagai

Nu har jag en bugaboo! Skrattande Jag köpte en bugaboo frog, rätt gammal (gamal logga), med en hel del extrasaker: extra helt nya bakhjul, nya vinterhjul, extra (i princip oanvänd) bugaboo-suflett och -sittdelsklädsel, ännu en extra sittdelsklädsel (ej bugaboo), bugaboo regnskydd... allt för 2600 kr. Det tycker jag var helt o.k.! Kan väl inte vara något fel att skriva om det priset här, eftersom det knappast är reklam när vagnen redan är såld (till mig Skrattande).

Jag ska ta bilder snart. Ska bara tvätta lite grejer först och så.

Bara en fråga... Sufletten lossnar jättelätt från sina fästen (både själva tygsufletten och suflettpinnarna (plastringar man sätter över en metallbult)) när sufletten inte är uppspänd. Ska det vara så eller är det något fel tror ni?

• gavagai
    gavagai skrev 2011-03-04 22:51:28 följande:
    Nu har jag en bugaboo! Skrattande Jag köpte en bugaboo frog, rätt gammal (gamal logga), med en hel del extrasaker: extra helt nya bakhjul, nya vinterhjul, extra (i princip oanvänd) bugaboo-suflett och -sittdelsklädsel, ännu en extra sittdelsklädsel (ej bugaboo), bugaboo regnskydd... allt för 2600 kr. Det tycker jag var helt o.k.! Kan väl inte vara något fel att skriva om det priset här, eftersom det knappast är reklam när vagnen redan är såld (till mig Skrattande).

Jag ska ta bilder snart. Ska bara tvätta lite grejer först och så.

Bara en fråga... Sufletten lossnar jättelätt från sina fästen (både själva tygsufletten och suflettpinnarna (plastringar man sätter över en metallbult)) när sufletten inte är uppspänd. Ska det vara så eller är det något fel tror ni?
    Jo, en varm vinteråkpåse i jättefint skick följde med också (ej bugaboo).
  • Emmelinan

Vad rekommenderar ni for skotvaska som ar lamplig att hanga pa bugaboon? Det kanns som att manga gar ratt langt ner och kommer vara ivagen for benen nar man gar?...

Nagra tips?

• Sweetheartno1
    Emmelinan skrev 2011-03-04 23:10:58 följande:
    Vad rekommenderar ni for skotvaska som ar lamplig att hanga pa bugaboon? Det kanns som att manga gar ratt langt ner och kommer vara ivagen for benen nar man gar?...

Nagra tips?
    Jag har köpt en WillVin !
  • Snoppan

Jag har en OiOi med JuJu beconnected krokar :)

• rosenkind

Ju ju between passsar bra tycker jag!

Skulle också vara intresserad av en skiphop saddlebag. Finns de i svart i nån webshop?

• lissats

Sjukhus mamman- jag är med :) Vi ska inte köpa en hel vagn utan bara tygerna. Så då slipper vi det problemet. Det där små grejorna skulle man kunna testa och se om man kan fixa. Tänkte köpa en uppsättning nu och Klarar man att fixa tygerna så tänkte vi köpa fler. Vi åker dit rätt ofta och det slog mig inte förrän nu att man även kan köpa tillbehör till buggan. (inte bara kläder) ;) Tack för dina svar!

• Lindadjo

Jag använder ju inte min vagn än, men jag har köpt en jujubeall med jujube-krokar och tycker den hänger jättefint på vagnen.

(Jag började sy nya liggdelen igår, det är så roligt och spännande! Jag hoppas jag får till det )

2010 blev ett bra år! Har +:at