Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

Bugaboo-tråd nr 21

mini75 skrev 2011-09-01 14:00:50 följande:
    Lindadjo; Tack för infon :)

Om det skulle vara ok att skicka vidare får du gärna höra av dig igen men känn absolut inget tvång!

Jag har kört groda i 2 månader nu och den känns kanon! HAr haft en del vagnar innan den..... och så är den himla snygg och det är ju ett plus förstås!

Idag premiärkörde vi med ståbräda - funka bra även om jag tycker man får gå lite på sidan men inte så jobbigt då mina barn är lättviktare :)

Såg alla dina snygga kreationer i ditt bildgalleri :D       
    Ja, jag har oxå testat en del vagnar innan grodan. Den är ju vagn nummer 22 i min ägo, så man har ju en del att jämnföra med då förståss

Är det mönster till Cameleon eller till frog-spännen du vill ha? För grodmönstret har jag själv, den behöver jag inte be om lov för att skicka vidare.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    Joddan skrev 2011-09-01 21:38:41 följande:
    Lindajo
    Kolla din inbox! :)
    Har du skickat nånting dit? Hade ett nytt inboxmedelande, men inte från dig?
  • Lindadjo
    Joddan skrev 2011-09-02 09:21:52 följande:
    Nä jag hade skickat till lindajo . Hahaha!
    Så kan det gå Men nu fick jag ju den iallafall.
  • Lindadjo
    cirkuspuman skrev 2011-09-02 14:31:19 följande:
    Det var jag
    Jag ska se om jag kan fota och lägga upp i bildtråden...tog tyvärr bara före och efter-bilder på P&T´n så jag har bara efter-bild på Froggen.
    Det ska jag göra med min gråa svarta frogklädsel också. Har du använt vagnen efteråt nu? Färgen färgar inte av sig väl? Det är iofs varukorgen som är värst på min, sittdelen är inte så illa... men det kanske ser grått ut mot en helt ny svart camsuffla
  • Lindadjo
    Tibell skrev 2011-09-04 11:02:04 följande:
    Går det köpa nya framhjul på babyproffsen ??
    Ja, det är väl olika på olika babyproffsbutiker. Men "min" butik kan beställa hem delar till bugaboo. Men de har inget på lager.
  • Lindadjo
    Tibell skrev 2011-09-04 18:09:50 följande:
    Ni som har lite äldre buggor.. Har era handtag blivit lite "spruckna" och sträva?
    Det tycker jag inte min är.... har en gamal frog med förvånansvärt fint handtag... bumberbaren däremot Tidigare barn har använt den som tuggleksak.....
  • Lindadjo
    telgebo skrev 2011-09-04 15:47:47 följande:
    Kan man tvätta liggdelens madrass i tvättmaskin?
    Det går väl att ta ut skummgummit från överdraget iallafall. Men det går säkert bra att tvätta själva skumgummit oxå (jag har dock aldrig testat det själv) ... men jag hade nog tagit isär de vid torkning så de torkar fortare.
  • Lindadjo
    Tant Pruselius skrev 2011-09-04 23:15:35 följande:
    vad folk tillåter sina basilltroll ungar att göra
    Visst är det hemskt! Tur att det finns en så duktig Asereht, bygelklädnad is the mutts nutts!
  • Lindadjo
    telgebo skrev 2011-09-04 23:18:26 följande:
    Men hur ska man man få av överdraget då? Finns ingen dragkedja på det. Jag bara undrade om det gick.
    Överbandsfürern skrev 2011-09-04 22:10:40 följande:
    Har varit i den stora hufvudstaden under helgen och tagit mig runt milen runt Djurgården *pust*

JÖSSES... sthlm måste vara Buggastaden nr 1 eller? Man blir så glad av att se så många såna fina vagnar på ett och samma ställe

och jag såg en livs levande (!) Donkey WOW....

åsså såg jag Mark Levengood med
    Inne i gallerian kryllade det av Donkey när jag var där.
    Kanske bara går på Frog då? Mina dynor har en öppning på undersidan av madrassen. lite som örngottet på en kudde.
  • Lindadjo
    Tibell skrev 2011-09-04 18:09:50 följande:
    Ni som har lite äldre buggor.. Har era handtag blivit lite "spruckna" och sträva?
    Min frog är från 2005 dessutom.... riktigt gamal alltså
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21