• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • imaj

Någon som har någon aning om det är en logo på sittdelsbasen då istället på AllBlacken? Tänkte i vanliga fall är det ju ingen logo där utan är på sittdelstyget.

• imaj
    AnPa skrev 2011-03-30 09:18:29 följande:
    imaj: när man googlar på bilder på allblack så har den loggan på sittdelen, här tex: www.google.se/m/search?site=images&source=mog...#i=11
    Tack! Tänkte inte ens på att titta på bilderna man sett tidigare !
    Sweetheartno1 skrev 2011-03-30 09:16:15 följande:
    Jag börjar faktiskt bli besviken på vagnen nu när man läser allt sådant !
    Nej bli inte missnöjd, den kommer ändå vara fiiiiin och hur underbar som helst! Så länge loggan är på sittdelsbasen är det ingen skillnad
  • Sweetheartno1
    imaj skrev 2011-03-30 10:20:51 följande:
    Sweetheartno1 skrev 2011-03-30 09:16:15 följande:
    Jag börjar faktiskt bli besviken på vagnen nu när man läser allt sådant !
    Nej bli inte missnöjd, den kommer ändå vara fiiiiin och hur underbar som helst! Så länge loggan är på sittdelsbasen är det ingen skillnad
    Får hoppas på det !  
    Jag fick hem min rosa canvas klädsel igår. Haha har allt utom vagnen nu..  Försöker dra ut på garantin och att inte hinna stirra sönder den !  
  • imaj
    Sweetheartno1 skrev 2011-03-30 10:25:37 följande:
    Får hoppas på det !  
    Jag fick hem min rosa canvas klädsel igår. Haha har allt utom vagnen nu..  Försöker dra ut på garantin och att inte hinna stirra sönder den !  
    Hahaha ! Det är därför jag också väntar med leveransen, finns ju en risk att den hinner bli sönderstirrad innan man hunnit börja använda den annars !
  • imaj
    Sjukhus Mamman skrev 2011-03-30 10:39:10 följande:
    men själva loggan syns ju ändå inte när barnen sitter i vagnen Obestämd
    och varför måste man ha en logga? folk ser ju endå att man kör en cameleon!
    Nä den syns ju inte men jag tycker den är snygg när den är där. Lite som att snygga underkläder ser ju nästan ingen men jag vill ha det ändå hihi
  • Tesselajnen

Halloj!

Lite småakut fråga ang butiker i Stockholm (city) som säljer bugaboo med tillbehör, vilka finns det förutom NK? Behöver hitta en butik att besöka på lunchen som har det jag behöver hemma.... Bonti ligger tyvärr lite för långt från jobbet för att jag ska hinna dit :(

• Noiis
    Tesselajnen skrev 2011-03-30 10:49:12 följande:
    Halloj!

Lite småakut fråga ang butiker i Stockholm (city) som säljer bugaboo med tillbehör, vilka finns det förutom NK? Behöver hitta en butik att besöka på lunchen som har det jag behöver hemma.... Bonti ligger tyvärr lite för långt från jobbet för att jag ska hinna dit :(
    barnbutiken hade tydligen flyttat till stan, men den ligger rätt nära centralstationen tydligen. men jag har dålig koll på exakt vart.
    men det borde framgå av eras hemsida.
    annars e de rätt snålt med bugaboo butiker om alla bonti ligger för långt bort och du inte vill handla på nk