• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • mammageno

Det finns ju nya i kartong på blocket men jag blir lite misstänksam faktiskt, bör man akta sig kanske?

• AckaDacka

Var inne på babyproffsen och kollade in dom nya suflettfärgerna. Den äppelgröna och ljusorange var jätte fina. Personalen sa att man inte kan köpa sufletterna för sig. Tråkigt!

• straw2008
    mammageno skrev 2011-04-01 00:17:09 följande:
    Det finns ju nya i kartong på blocket men jag blir lite misstänksam faktiskt, bör man akta sig kanske?
    Personligen skulle jag hellre köpa en ny på blocket än betala 8000 för en sitvagn på kidzshop, har verkligen så urusla erfarenheter från kidzshop...
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Sweetheartno1

Man kan nog köp dom i butiken på bonti.

• thj
    straw2008 skrev 2011-04-01 08:07:33 följande:
    Personligen skulle jag hellre köpa en ny på blocket än betala 8000 för en sitvagn på kidzshop, har verkligen så urusla erfarenheter från kidzshop...
    Nej :( vad har hänt!!
    Får ont i magen inboxa så jag vet vad som hänt,kanske kan jag rätta till det!
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • lissats

thj - Eran hemsida är väldigt mysko. Om jag klickar på tex bugaboo reservdelar så "klipper" sidan av artiklarna som ligger längst till höger. =/ 

Någon annan som kör med safari och ser allt?  

• Noiis
    straw2008 skrev 2011-04-01 08:07:33 följande:
    personligen så skulle jag föredra att köpa en vagn från ett ställe så man får med garantier. Det tycker jag att det är värt så att man vet att man får hjälp om vagnen går söder. förbannat trist att stå där med ett chassi som glider och behöva punga ut 2500 kr för ett nytt bara för att man köpte på blocket. 

ang. kidzshop så har det funkat kanon bra för mig att handla av dom. leveranserna kommer fort och reklamationer har varenda en gått igenom!
    och jag vet fler som är väldigt nöjda med kidzshop, å det är iaf en butik jag med varmt hjärta kan rekomendera. 
  • Sweetheartno1

Tycker jätte mycket om kidzshop. Handlade mycket till sonen där också. Snabb leverans, trevlig telefon och mailkontakt. Har aldrig behövt reklamera något ! *peppar peppar*
    Ang. hemsidan så har det faktiskt hänt mig också att man bara sett "halva"bilderna" Men jag rekomenderar iallfall kidzshop !! Hjärta 

• mammageno

Hej igen! Ja nu väntar jag på besked om en ihopplockad sittvagn från min butik , om det går för jag har 20% där och kommer bet 5800 och ev köpa regnskydd och toppset på tradera el blocket som föreslogs kul!