• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Fröken Småland
    Sweetheartno1 skrev 2011-03-28 20:25:52 följande:
    Åhh !
    Är det inte sittdelstyg också ?
    Nämen, det verkar faktiskt inte så. Vilka snikna typer som vill ha 1250 spänn för sufflett och lock
  • Sweetheartno1
    Anemia skrev 2011-03-28 20:36:44 följande:
    Tur att jag bor ca 300 m från framiljetorget, ska försöka ta mig dit i morgon och titta lite!
    Ligger det i Nacka ? Förvånad
  • Sweetheartno1
    Fröken Småland skrev 2011-03-28 20:40:24 följande:
    Nämen, det verkar faktiskt inte så. Vilka snikna typer som vill ha 1250 spänn för sufflett och lock
    Blev lite snopen ! Tungan ute
  • straw2008

Såg de nya klädslarna på bonti o de är verkligen gräsliga :0( tror de kommer rea alla nya färgerna. O de hade bara klätt om liggvagnar så sittdelstyg ingår nog inte.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Vici71

Hej någon som vet om man kan få tag på ny sele till sittdelen?? mitt spänne gick av....
    Jag har en Bugaboo Frog. 

• Fröken Småland
    Vici71 skrev 2011-03-28 21:41:15 följande:
    Hej någon som vet om man kan få tag på ny sele till sittdelen?? mitt spänne gick av....
    Jag har en Bugaboo Frog. 
    Vi svarade på den frågan häromdagen. Om spännet sitter fastsytt på sittdelen så finns det inte att köpa löst. Om det sitter fast på ramen så går det att beställa som reservdel.
  • galojj

Alltså, jag har ju 2 basar i grått nu...men dom är ju heeeelt olika i färgen ju:-S
    Den ena är lite ljusare grå, och den andra är nästan lite lila...
    Hur ska den gråa basen se ut?:-P
    Har tyvärr ingen butik i närheten som säljer bugaboo, annars hade jag ju kunnat jämföra där:-P

Brukar dom ha olika nyans eller?
    Jag tänkte att det nog beror på att någon är solblekt eller liknande, men tycker det är konstigt att dom har samma nyanser även under själva dynan och plattan lixom...

• Armani
    Fröken Småland skrev 2011-03-28 21:46:08 följande:
    Vi svarade på den frågan häromdagen. Om spännet sitter fastsytt på sittdelen så finns det inte att köpa löst. Om det sitter fast på ramen så går det att beställa som reservdel.
    Fast vet du, härom dagen då jag skulle tvätta min sittdelsbas (Frog) så var den övre delen av selen (den som går över axlarna och ner) lös inuti... Gick alltså bara in genom ena sidan och ut genom den andra sas, så jag kunde enkelt bara plocka ur den. Bra med tanke på att jag ska sätta dit ett nytt spänne/krok, men den ska alltså sitta fast egentligen då eller?
    (¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥Alicia 081015 & Noel 100503♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)