• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • finbusen

Mammageno: jag gillar inte regnskyddet alls. Tycker den tar stor plats i varukorgen trots att man viker ihop den. Dock har jag inte hittat något annat som sitter bra, några tips?

• Fröken Småland

Jag tycker inte att fleece är snyggt men däremot så tycker jag att passformen är outstanding. Dark blue är den snyggaste fleecefärgen, mycket snyggare än dark blue canvas.

• Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-04-05 13:36:32 följande:
    Jag tycker inte att fleece är snyggt men däremot så tycker jag att passformen är outstanding. Dark blue är den snyggaste fleecefärgen, mycket snyggare än dark blue canvas.
    håller med dig, men jag älskar den gula i fleece och den marinblåa. jag har båda två kvar hemma på förvaring i väntan på... OM jag får fler barn
  • mammageno

Åh olika bud vad jobbigt!

Hihi jag fick post att det är barn o baby mässa i Gbg snart , brukar det finnas cagnar där och bra priser? Vågar man?

• Noiis
    mammageno skrev 2011-04-05 12:36:44 följande:
    Stinkigt skulle det stå...

Jag tänkte fråga, tycker ni regnskyddet är jobbigt ( org. )?
    Jag gillar inte de genomskinliga så mycket... De blir stora och skrynkliga och svåra att få ihop och lätt tråkiga Fanns ju ngn som sa ngt om p
    Hjärta tack!!

Just den gula till bee är inte snygg med sand. kan ta bild i kväll så får du se
    men den gula som fanns till cam var citron gul och den va jätte fin Hjärta
    fleece kan man köra året om. jag har gjort de!
  • Noiis
    mammageno skrev 2011-04-05 14:42:54 följande:
    Åh olika bud vad jobbigt!

Hihi jag fick post att det är barn o baby mässa i Gbg snart , brukar det finnas cagnar där och bra priser? Vågar man?
    bugaboo ställer ibland ut. men säljer inte.
    man "får inte rea" bugaboo vagnar så bugaboo gör de inte själva
  • Tant Pruselius
    annat82 skrev 2011-04-05 13:03:18 följande:
    Jag gillar fleece-topseten. Tycker faktiskt de är mer följsamma och nästan ser bättre ut, förutom ett jag köpt begagnat( som antagligen var feltvättat och krympt, det såg hemskt ut). Tycker inte det är fel att ha i vår. Tänkte byta till orange fleece snart
    mammageno skrev 2011-04-05 12:58:30 följande:
    Är fleecefärgerna mjukare/ mildare? Är det fel att ha Fleece nu i vår? Verkar så mysigt...
    Och jag tycker tvärtom, gillar canvas mkt bättre...
    men, smak sak