• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Fröken Småland
    mammageno skrev 2011-04-04 19:53:27 följande:
    Jag har fått besked !!jag får köpa så men det var till 10% men det är iaf ngt! Hoppas min man inte fortsätter trilskas bara, iiihh!
    Grattis, härligt!
    linalotta skrev 2011-04-04 21:09:09 följande:
    Hej hej...har ni något tips om vart man kan köpa smidigt och till "bra pris" om man vill köpa en skojjig färg till sufletten och "toplocket" eller vad man kallar det!  :)

Sedan finns det ju så många som syr sååååå himla fina sittdynor och grejjer...själv är jag helt värdelös när det gäller sy och skulle gärna köpa en färdig. Har ni tips på någon som syr själv som man kan köpa från?

tack tack tack tack tack så länge...
    Bugaboo reas sällan så det är Blocket eller Tradera som gäller om du vill göra fynd
  • straw2008

Jag tycker orange bas med rosa röd eller marin topp är så sjuuuukt fint!!!

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Noiis
    Mammatilltretroll skrev 2011-04-04 19:23:30 följande:
    Jag köpte en begagnad Bee och har en fråga..
    Sufletten är jättetrög att dra upp och ner och liksom "smäller" när man drar den upp och ner...
    Är det normalt eller?
    tröga är dom om man jämför med andra märken typ EL eller liknande. men de e för att dom inte ska ge vika för blåsten. 
    ja de smäller till om man drar ut sufletten i en hastig rörelse. de har de gjort på både gamla och plus för mig! 
  • mammageno

Hej Straw! Ja jag håller med! Har kollat som en tok nu och jag hittar bara en massa som nästan är lika dyra som en ny med rabatten och då känns det ok faktiskt!
    Om inte du vet någon då ?

• Sweetheartno1
    Fröken Småland skrev 2011-04-04 21:18:02 följande:
    linalotta skrev 2011-04-04 21:09:09 följande:
    Hej hej...har ni något tips om vart man kan köpa smidigt och till "bra pris" om man vill köpa en skojjig färg till sufletten och "toplocket" eller vad man kallar det!  :)

Sedan finns det ju så många som syr sååååå himla fina sittdynor och grejjer...själv är jag helt värdelös när det gäller sy och skulle gärna köpa en färdig. Har ni tips på någon som syr själv som man kan köpa från?

tack tack tack tack tack så länge...
    Bugaboo reas sällan så det är Blocket eller Tradera som gäller om du vill göra fynd
    Heron Citys Barnbutiken reade ut Bugaboo grejer !
  • mammageno

Öh glöm det? Jag vet inte vad som hände i hjärnan?!,...

• Insomnie

Äntligen har snön försvunnit och gatorna sopas för fullt.. Gillar min Cameleon bara mer och mer.. En fråga dock, hjulskydd krävs ganska ofta, finns det? Har aldrig hört om det, hur gör ni?

• linaenn

såg en cameleon med en knallröd ståbräda igår, är det någon som kan tänkas veta vad det är för märke som har ståbrädor i olika färger/andra färger än svart? jag kunde inte kolla på nära håll eftersom jag satt på jobbet när personen och vagnen gick förbi. blev nyfiken iaf... två minuter senare gick det även förbi en emmaljunga med samma ståbräda, så det måste ju vara någon universal/vanlig variant.

* August 100217 * www.i-fokus.se/blogg *
  • thj
    linaenn skrev 2011-04-05 08:50:41 följande:
    såg en cameleon med en knallröd ståbräda igår, är det någon som kan tänkas veta vad det är för märke som har ståbrädor i olika färger/andra färger än svart? jag kunde inte kolla på nära håll eftersom jag satt på jobbet när personen och vagnen gick förbi. blev nyfiken iaf... två minuter senare gick det även förbi en emmaljunga med samma ståbräda, så det måste ju vara någon universal/vanlig variant.
    Hej :)
    Gissar på att det är en buggyboard de finns i många olika färger och passar de flesta vagnar :)
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!