• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • bohusbebis
    AnPa skrev 2011-04-04 11:32:59 följande:
    Bohusbebis: det är "gamla" Swift som demoex:et är, alltså utan inbyggt solskydd och med utstickande navkappslar.
    misstänkte det
  • mammageno

Jag har ju gått och förälskat mig i Camelon och vill inte ha en Swift längre även om man aldrig skall säga Aldrig. Den är jätte snygg men jag gillar inte att ha henne framvänt håll märkte jag.
    Jag köpte ju en Swift beg. Och sålde den veckan efter så ... Pinsamt att erkänna men jag tror det inte är helt ovanligt att byta hej vilt trots allt!

Aha! Du menar så att inte ha olika bas, nä det kanske ser konstigt ut...
    Jag har glott igenom er bildtråd och även googlat på camelon/bilder för att få inspiration på färger, och gillar orange men det får bli toppklädsel då

• Fröken Småland
    mammageno skrev 2011-04-04 13:03:49 följande:
    Vad är snyggast/bäst i klädsel?
    Jag tycker bästa om gamla blå, brun och denim som bas. Topp helst i samma färg men med den blå är det svårt tycker jag.
  • imaj

Mammageno: Jag tycker att brun är den absolut snyggaste (förutom svart men den går ju inte att köpa separat). Sen tycker jag att du ska köpa orange bas om du vill ha det, den är riktigt snygg! Man kan inte alltid tänka på andrahandsvärdet när man köper utan jag tycker det är viktigare att du är nöjd med vagnen så länge du har den. Sen kan du ju alltid sälja vagnen i delar sen om du vill eller köpa en till bas om du ledsnar på den orangea.

Min sista åsikt i det här är; köp inte olika färger i basen och varukorgen, det tror jag inte blir särskilt snygg faktiskt ;-P

• Noiis

Jag älskar den bruna basen! men även den marinblåa som sagt!
    men välj den färg du tycker absolut bäst om. om du gillar den oranga så köp den.
    sen är de ju inte allt för dyrt att byta bas heller den oranga är ju fin och härling nu till vår sommar. speciellt med rosa eller gult topset

• fia87

Hej

Jag har en bee+ men blir komplett galen på framhjulen som vobblar. Har kontaktat kidzshop som jag handlade av och ska få testa några ringar.

Dock har jag väntat väldigt länge på ringarna, mailat affären osv utan svar och börjar nu överväga att reklamera hela vagnen. Tänkte dock fråga om det är någon här som testat ringarna och sett att de verkligen fungerar. Som det är nu kan jag inte gå i normal takt utan att hjulen börjar vobbla. 

• straw2008
    hej att skrev 2011-04-04 11:29:27 följande:
    Ja så menar jag.
    TACK! Verkligen! Kyss
    mammageno skrev 2011-04-04 11:13:27 följande:
    Kolla på kidzshoppen! På reservdelar
    Där är jag och tittar nu minsann! Tackar! 7200 kr nytt? Det var helt ok! (Är helt skadad nu med alla hutlösa vagnpriser jag på intet sätt verkar komma under...)
    Tänkte dock försöka klämma resterande delar, förutom chassit, begagnat om det finns.
    Tror jag mailat varenda säljare på blocket nu, måste ju veta om de kan skicka. Det skulle kosta en halv barnvagn för mig att hämta vagnen personligen, eftersom jag bor på Gotland. (Alla kostnader räknas i barnvagnar just nu... )
    Nej, arbete om 30 minuter!

Det blir med spänning jag kollar mailen ikväll.
    Nää inte 7200 med alla de grejjerna väl ? Det är väl som sittvagn man kan få den för 7200 ?

Gud köp en på blocket istället!
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • mammageno

Ja som sittvagn utan tillbehör! Ringde just en på blocket o hon hade både kvitto