• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • LR75
    Nathalie Löwqvist skrev 2010-04-13 23:14:33 följande:
    Nån av er måste kunna hjälpa mig? Det är så här att jag har gjort rent mina swirvell hjul och även då tagit bort allt hår som fastnat runt kullagret. Sköljde av dom under varmt vatten och lät dom torka. Och nu när jag satt på dom så går det jätte trögt att köra :( Någon som varit med om liknande? Kan man smörja med olja? Tacksam för svar!
    spraya en massa med siloconspray, det borde fungera. men se till att du inte får det på golvet för då blir det halt som på en skridskobana.

fungerar inte det, snurra och spraya och snurra och spraya igen.
  • Alisa
    Xst skrev 2010-04-14 14:17:19 följande:
    Man behöver ha minst en cam, en bee, en gecko och en frog. På det bör du ha minst 2 syskonvagnar, rekommenderar P&T och UJ. Sen bör du ha en singelUJ ifall att. Just det, en sulky hos mor/farföräldrar. OCH en gammal EL CC för off road
    Haha! Visste att jag kunde få ett oberoende, objektivt, neutralt men ffa givande svar som lät precis som jag ville!!!  
  • Xst
    Alisa skrev 2010-04-14 14:22:55 följande:
    Haha! Visste att jag kunde få ett oberoende, objektivt, neutralt men ffa givande svar som lät precis som jag ville!!!  
    Varsågod ! Glöm inte kräva att karln gör om halva vardagsrummet till en barnvagnsparkering
  • Fröken Småland
    Xst skrev 2010-04-14 15:11:00 följande:
    Varsågod ! Glöm inte kräva att karln gör om halva vardagsrummet till en barnvagnsparkering
    Alternativt hela dubbelgaraget {#lang_emotions_dreamer}
  • Fröken Småland
    Noas mamma skrev 2010-04-14 18:24:14 följande:
    Å bor man i lgh köper/hyr man grannlägenheten *drömmer*
    Eller Globen
  • Minatre

Måste höra med er i tråden... Behöver inhandla en ståbräda till vår bugga (den som passar både bee och cam). Någon som köpt från Bugababy? Någon annan webbutik som rekommenderas?

• mollan nu
    Minatre skrev 2010-04-14 19:49:07 följande:
    Måste höra med er i tråden... Behöver inhandla en ståbräda till vår bugga (den som passar både bee och cam). Någon som köpt från Bugababy? Någon annan webbutik som rekommenderas?
    kidzshop.se
    Xst skrev 2010-04-14 14:17:19 följande:
    Man behöver ha minst en cam, en bee, en gecko och en frog. På det bör du ha minst 2 syskonvagnar, rekommenderar P&T och UJ. Sen bör du ha en singelUJ ifall att. Just det, en sulky hos mor/farföräldrar. OCH en gammal EL CC för off road
    word! Glöm inte mugghållare, parasoll, åkpåse, sittdelsdyna, solsuffla och ståbräda. Minst en uppsättning till varje vagn. Och sen en massa olika väskor att matcha sin outfit med.
    ♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • Minatre
    Tack för tipset Mollan. Har ju beställt därifrån tidigare och då har det fungerat bra.... Men har även hört att det varit sisådär också...

Men nu är en beställning lagd. Vill ju helst ha BB syskonvagn men nu får det duga med ståbräda
  • straw2008
    Noas mamma skrev 2010-04-14 11:30:40 följande:
    och så drar men på den nya oranga som topset Fast jag tycker nog allt att man ka limma på ett ton glitter på vagnens basdelar för att den ska matcha riktigt perfa!
    HAHA nää en sliten blekt svart fleece,så sliten så att kantbanden är lila :O) med sladdriga gummisnoddar.
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21