• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Fröken Småland

Jag gillar också nya Bee bättre av exakt samma anledningar som Stargirl. Men mitt barn är ju precis som hennes runt tre år och det är nog först då som det extra utrymmet spelar roll. Gamla Bee har precis lika goda köregenskaper.

• signea

Två frågor.

Varifrån beställer ni era skötväskor? Tips på bra ställen på nätet?

Är Bugaboos egna myggnät bra eller kan man använda "vanligt" myggnät? Hur gör ni?

• Noiis
    signea skrev 2010-04-15 14:59:06 följande:
    Två frågor. Varifrån beställer ni era skötväskor? Tips på bra ställen på nätet?Är Bugaboos egna myggnät bra eller kan man använda "vanligt" myggnät? Hur gör ni?
    jag gillade inte bugaboos egna! jag köpte ett vanligt från tullsa som var större!
  • mollan nu
    Noas mamma skrev 2010-04-15 15:18:51 följande:
    jag gillade inte bugaboos egna! jag köpte ett vanligt från tullsa som var större!
    det gjorde jag också, buggans var ju för kort.
    ♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • mollan nu
    Noas mamma skrev 2010-04-15 16:09:48 följande:
    precis, blev glipor när man hade den till liggdelen! *dåligt*den e iof säkert lika för kort till sittdelen men jag har aldrig haft den till sittdelen
    exakt, funkade inge vidare. Första gången vi skulle använda det var hemma hos min mamma som bor nära en insjö med massa mygg. Dottern såg ut som hon blivit slängd i brännässlorna för det var så mycket myggbett efter 1 timmes sovande i vagnen.
    Vi har även regnskyddet som är på tok för litet. Så bortbort och in med ett av sopsäcksmodell
  • Billabong
    mollan nu skrev 2010-04-15 17:12:56 följande:
    exakt, funkade inge vidare. Första gången vi skulle använda det var hemma hos min mamma som bor nära en insjö med massa mygg. Dottern såg ut som hon blivit slängd i brännässlorna för det var så mycket myggbett efter 1 timmes sovande i vagnen. Vi har även regnskyddet som är på tok för litet. Så bortbort och in med ett av sopsäcksmodell
    ?

Jag har inte upplevt myggnätet som för litet. Och verkligen inte regnskyddet!
  • mollan nu
    Billabong skrev 2010-04-15 17:44:48 följande:
    ?Jag har inte upplevt myggnätet som för litet. Och verkligen inte regnskyddet!
    ny bugga? Min är 3 år gammal och det regnskydd man fick med då är lite mindre än det man får med idag.
  • Billabong
    mollan nu skrev 2010-04-15 17:46:52 följande:
    ny bugga? Min är 3 år gammal och det regnskydd man fick med då är lite mindre än det man får med idag.
    Jaså? Min vagn är drygt 2,5 år gammal.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21