• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Kajsan

Äh men för fan! Nu har dottern öppnat ett mörkrött nagellack och HÄLLT UT hela flaskan inuti min Bugabooväska. {#lang_emotions_demon}
    Jag skojar inte.
    Jag har försökt torka ur med våtservetter, och sen får jag väl bada väskan i aceton.
    Men allvarligt,vad är oddsen? jag är bara glad att jag inte hade den i vitt skinn, då skulle jag gråta blod.

Jo just det!
  • Xst
    Kajsan skrev 2010-04-16 14:48:06 följande:
    Äh men för fan! Nu har dottern öppnat ett mörkrött nagellack och HÄLLT UT hela flaskan inuti min Bugabooväska. Jag skojar inte. Jag har försökt torka ur med våtservetter, och sen får jag väl bada väskan i aceton. Men allvarligt,vad är oddsen? jag är bara glad att jag inte hade den i vitt skinn, då skulle jag gråta blod.
    Fyyy.. minns när vår tjej hällde ut lila nagellack i vår vita soffa
  • Kajsan
    Xst skrev 2010-04-16 15:06:12 följande:
    Fyyy.. minns när vår tjej hällde ut lila nagellack i vår vita soffa
    Ja, ok, det var ju några snäpp värre minst sagt .-D
    Jo just det!
  • Xst
    Kajsan skrev 2010-04-16 15:06:51 följande:
    Ja, ok, det var ju några snäpp värre minst sagt .-D
    Som tur var IKEAsoffa så bara köpa ny klädsel den vita klädseln ligge rpå 600-700 så lite billigare än väskan.
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2010-04-16 14:48:06 följande:
    Äh men för fan! Nu har dottern öppnat ett mörkrött nagellack och HÄLLT UT hela flaskan inuti min Bugabooväska. Jag skojar inte.Jag har försökt torka ur med våtservetter, och sen får jag väl bada väskan i aceton.Men allvarligt,vad är oddsen? jag är bara glad att jag inte hade den i vitt skinn, då skulle jag gråta blod.
    Shit....vilket skit!!!
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2010-04-16 15:15:55 följande:
    Shit....vilket skit!!!
    Haha, jag har tagit foto på skiten , mest för att sätta på kylskåpet för att påminna mig själv om att man faktiskt får skylla sig själv när man lämnar typ nagellack framme
    Jo just det!
  • LR75
    Kajsan skrev 2010-04-16 15:17:16 följande:
    Haha, jag har tagit foto på skiten , mest för att sätta på kylskåpet för att påminna mig själv om att man faktiskt får skylla sig själv när man lämnar typ nagellack framme
    lägg ut det i bildtråden så vi andra får oss en tankeställare också...

har varit med om nagellacks-öden två gånger. första gången målade tjejerna om badrumsgolvet med neongul och neon rosa...andra gången fick hallgolvet sig en omgång med vinrött.
    som tur e så är det ju ytor som gått bra att få rena...hade det varit min väska
    hade jag legat nerbäddat i sängen nu, helt deprimerad.
  • Delira

Tack för infon om tvättningen, den blev jättefin. En sak till: När jag tog isär vagnen upptäckte jag att en av stödskenorna till vagnen saknades, och att det istället låg en kartongbit där. Vet ni om man kan köpa en sådan stödskena separat och isåfall var? När jag surfat runt till de vanliga nätbutikerna för bugaboon hittar jag inga sådana.

• Delira

Just det, det var alltså en av stödskenorna till liggdelen (det som sitter på kortsidorna)...

• Joddan

Mina skenor till liggdelen är borta, jag hade avbruten linjal ist

Silas 2009-03-03
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21