• imaj

Bugaboo-tråd nr 21

Felstavning i mitt inlägg men telefonen skickar inte det jag skriver capony

• imaj

Haha precis sist ordet försvinner hela tiden! Canopy ska det vara och det var det jag försökte rätt mig med

• imaj

Den går inte att trä ut ur regnskyddet? Har för mig att det inte går men kika om du inte redan gjort det. Annars borde Kidzshop och andra återförsäljare kunna beställa in som reservdel.

• imaj

Usch så hemskt för de som råkat ut för dem ! Vem vet hur många vagnar de lyckats sälja :-/?!

• imaj

Mysko att de inte funkar?! Men de gamla är faktiskt inte så slitna trots att de är håliga. De brukar bli så väldigt fort! Reklamera de nya hjulen!

• imaj

Bdb: Vad då? Är det något speciell där just nu?

MLIsavvas: Nej bara Cameleons bas passar på den ramen. De andra är för korta.

Angående Geckobas på Frogram: Jo det ska tydligen gå. Vet någon som testat och visat detta för ett tag sedan

• imaj

Jag måste ärligt säga att jag aldrig förstått meningen med fotsack?! Varför ska man ha en sådan? Speciellt när man redan har åkpåse under. Antar att det är därför jag aldrig saknat någon hos varken Bugaboo eller Mountain Buggy.

• imaj

Noiis: Om du nu verkligen inte vet vad du ska göra med dem så kan du iaf skicka hit Katvigsufletten ! *offrar sig*

• imaj

Seriously: Snyggt med sand-ocean!! En otippad men riktigt snygg kombo!

• imaj

Jo de nya är tjockare. Om de är så mycket varmare har jag ingen aning om.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21