• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • the baby

Idag satte jag min lilla tjej i en Bee+ i barnaffär, och OJ, om Camen är lättkörd så var Beet som en fjäder! Men man kan ju inte både ha en Cam och en Bee... och hon är bara knappt 7 månader. Men jag gillade den skarpt! Har inte gillat utseendet så jag blev lite förvånad själv. Men vad fiiiint det vore med en denim med nya rosa suffletten. Man kan ju alltid drömma. Glad 

• Joddan

Lindajo

Ja det är hemskt! Börjar tro att jag inte är gravid längre och allt bara är en dröm...
    Med sonen gick jag bara +2... om någon timma är ja på +8. Helt galet!
    Jag som vill köra min rosa bee

• apanssonsmamma

Hade en bee förra året o tyckte den va alldeles för ranglig. Kanske skillnad med plusmodellen? :) Sen funkade aldrig bromsen. Fick dock chassit bytt pga det.

• Sassa82
    the baby skrev 2011-04-27 22:45:59 följande:
    Idag satte jag min lilla tjej i en Bee+ i barnaffär, och OJ, om Camen är lättkörd så var Beet som en fjäder! Men man kan ju inte både ha en Cam och en Bee... och hon är bara knappt 7 månader. Men jag gillade den skarpt! Har inte gillat utseendet så jag blev lite förvånad själv. Men vad fiiiint det vore med en denim med nya rosa suffletten. Man kan ju alltid drömma. Glad 
    Jo, jag fick höra att man kan det =)  köpte min bee idag och har även en UJ
  • annat82
    the baby skrev 2011-04-27 22:45:59 följande:
    Kan man inte?
  • Ellabay

Bara se referensbilden på bildtråden. Det går aldrig att ha för många vagnar + tillbehör tydligen. :)

• the baby
    Sassa82 skrev 2011-04-27 22:48:49 följande:
    Jo, jag fick höra att man kan det =)  köpte min bee idag och har även en UJ
    annat82 skrev 2011-04-27 22:49:17 följande:
    Kan man inte?
    Haha, jo, kanske man kan, men det känns lite sådär att ha en Bee som "sommarvagn" när ens "vintervagn" inte ens är en bra vintervagn. Jag gillar ju verkligen våran Cam, men den kändes ju inte direkt lätt och smidig efter att jag provat Bee.. Kan barn sitta längre i Bee? Kanske bättre att byta till Bee och köpa en sunk-vinter-vagn? Nästa vår kanske min tjej ändå är för stor för Camen? Hon är rätt stor. Äh, jag vet inte.. nu försöker jag bara motivera ett byte för mig själv. Måste nog fundera lite. Glad Och jag gillar ju att gå promenader på grusvägar också, funkar det ens med en Bee?
  • Tant Pruselius
    Ellabay skrev 2011-04-27 22:43:00 följande:
    Ja min man är inte så pass händig att han skulle kunna fixa de knarrande hjulen. 
    Han får nog öppna sin plånbok istället. ;)

Joddan skrev 2011-04-27 22:46:59 följande:
    Lindajo

Ja det är hemskt! Börjar tro att jag inte är gravid längre och allt bara är en dröm...
    Med sonen gick jag bara +2... om någon timma är ja på +8. Helt galet!
    Jag som vill köra min rosa bee
    du kan alltid skicka rosa suffla hitåt *har craving*