• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-04-27 10:36:06 följande:
    Fast ALLAS sittdelar är hemska att få dit. Speciellt första gången man gör det . Så andas in andas ut... Och så DRA!

(Hur går det med magen ? Misstänker att det är nu jag döör eftersom folk brukar vara rätt bra på att tjata )
    Asereht skrev 2011-04-27 10:47:49 följande:
    Sittdel=sittdelsbas.

Går att köpa löst men som Frk S skrev så ser det ju normalt ut. Första gången ajg skulle på med en sittdelsbas så höll jag på att börja grina. Jag var också helt övertygad om att basen var för liten för ramen.Maken fick ta i sen och gu vad rädd jag blev att han skulle paja hela skiten men på kom den. Numer så fixar jag det själv genom att ställa den på högkand och pressa med knät.
    det där värkar ju skit knepigt... jag får ringa hit någon av er när det är dags för sittdelen, eller så får jag tvinga L ligga i liggdel tills hon är 15
  • Tant Pruselius
    AnPa skrev 2011-04-27 17:42:53 följande:
    Tant Prus: tycker att Lovis kan ligga där tills dess helt klart ;) Haha! Men så knepigt är det inte, med lite våld går den på ;)
    annars är det du som kommer hit and put it on !
  • Liten Mjau
    Ellabay skrev 2011-04-27 20:00:48 följande:
    vart kan jag fynda nya framhjul till bästa pris? Behöver byta ut mina som knarrar något så fruktansvärt. Har rengjort och sprayat med silikonspray men hjälper inte. :S
    Satt precis och funderade på samma sak. Kollat bugababy.se och kidzshop.se. De hade samma pris ca: 700:-
  • thisissarah
    Ellabay skrev 2011-04-27 20:00:48 följande:
    vart kan jag fynda nya framhjul till bästa pris? Behöver byta ut mina som knarrar något så fruktansvärt. Har rengjort och sprayat med silikonspray men hjälper inte. :S
    Såg att på pramworld hade de för 300 kr. Är hyfsat sugen på att beställa...
  • Fröken Småland
    thisissarah skrev 2011-04-27 20:41:46 följande:
    Såg att på pramworld hade de för 300 kr. Är hyfsat sugen på att beställa...
    Jag gissar att det är styckpris.
  • thisissarah
    Fröken Småland skrev 2011-04-27 20:43:36 följande:
    Jag gissar att det är styckpris.
    Jo jag såg det nu.. Rynkar på näsan typiskt. Jag behöver också ett par. Har smörjt och smörjt men det knarrar fortfarande. Sjukt irriterande.