• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Sassa82

Nu har vi blivit med Bee + i den vakra cerisa färger. jag är kär!! Ska fixa dyna ny. Vist borde OTH:s gammla dyna passa??

• LHUF

Måste fråga er om solskydden till buggan...

det där uv skyddet verkar ju bra men är det stelt eller blir det litet när man viker i hop det?  har bara sett bild på det.

Och man måste ju ändå ha parasoll också för annars blir det ju ljust i ansiktet?

Hur har ni gjort med solskydd till era vagnar helt enkelt? 

Tilde 080319, Hugo 110203
  • mammageno

Tydligen är det inget solskydd för 65% är lika med SPf 15-20 endast. Som en vit tshirt då...det finns tex aussie och axel o ida annars?

• Tant Pruselius
    AnPa skrev 2011-04-27 18:53:55 följande:
    Tant Prus: i'll do anything for you
    Sassa82 skrev 2011-04-27 21:04:16 följande:
    Nu har vi blivit med Bee + i den vakra cerisa färger. jag är kär!! Ska fixa dyna ny. Vist borde OTH:s gammla dyna passa??
    congrats ! Hoppas du kommer gilla den....jag är sugen på en ceriessuffla men jag tror jag är sjuk för jag är inte alls rosa i vanliga fall men nu vill jag ha en rosa, så jag jagar !
  • annat82
    Tant Pruselius skrev 2011-04-27 21:57:58 följande:
    Sassa82 skrev 2011-04-27 21:04:16 följande:
    congrats ! Hoppas du kommer gilla den....jag är sugen på en ceriessuffla men jag tror jag är sjuk för jag är inte alls rosa i vanliga fall men nu vill jag ha en rosa, så jag jagar !
    Har du smittat mig? Brukar bara vara rosa i vanliga fall men suktar nu bara efter rött
  • Lindadjo
    thisissarah skrev 2011-04-27 20:45:12 följande:
    Jo jag såg det nu.. Rynkar på näsan typiskt. Jag behöver också ett par. Har smörjt och smörjt men det knarrar fortfarande. Sjukt irriterande.
    Hjälper ju inte att smörja om kul-lagerna har skurit... jag köpte ju bättre begagnade framhjul, men det ena av de snurrade så dåligt, då visade sig att lagrena hade skurit ihop. Det spelar ju ingen roll hur mycket man smörjer då, den snurrar ändå dåligt. Som tur är har jag en superhändig man som kan fixa nya lager till mitt hjul, så jag slipper köpa nya, den här gången
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Joddan

T Prus

Magen sitter den ska och dottern vägrar komma ut... En vecka över nu...

• Joddan

Fick hem ståbrädan från babyshop idag! Mkt uppskattad av storebror . Den hade också "plupp" på sig som den gamla. Borde det inte funka med tiny tot (???) stol?

• Fröken Småland
    Lindadjo skrev 2011-04-27 22:08:26 följande:
    Hjälper ju inte att smörja om kul-lagerna har skurit... jag köpte ju bättre begagnade framhjul, men det ena av de snurrade så dåligt, då visade sig att lagrena hade skurit ihop. Det spelar ju ingen roll hur mycket man smörjer då, den snurrar ändå dåligt. Som tur är har jag en superhändig man som kan fixa nya lager till mitt hjul, så jag slipper köpa nya, den här gången
    Ahhh, mannen visar musklerna alltså?
  • Tant Pruselius
    annat82 skrev 2011-04-27 21:59:56 följande:
    Har du smittat mig? Brukar bara vara rosa i vanliga fall men suktar nu bara efter rött
    va tokigt, ja det kan mkt väl ha smittat dig... sorry
    Lindadjo skrev 2011-04-27 22:08:26 följande:
    typsikt att din karl är händig *sr sig om i stjärnorna efter hjulet då * Mr Handyman !
    Joddan skrev 2011-04-27 22:09:54 följande:
    T Prus

Magen sitter den ska och dottern vägrar komma ut... En vecka över nu...
    men lilla Lily komsi komsi nu.....