Inlägg från: Bellbox |Visa alla inlägg
  • Bellbox

Bugaboo-tråd nr 21

kevlarsjäl1 skrev 2010-12-10 10:30:21 följande:
    Hej på er. Vinterhjulen till Buggan, är de nåt att ha? Står i valet och kvalet om de ska inhandlas eller ej... Tacksam för all input ni kan komma med!  
    Beror på vart du bor De funkar ju även kanon i terräng så det behöver inte bara var snö som är "problemet"
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Bellbox
    kevlarsjäl1 skrev 2010-12-10 10:46:28 följande:
    Bor i göteborg. Håller även till i de småländska skogarna då och då så funkar de på skogsvägar också så är det ett självklart plus :)
    Japp de funkar där med
    Framhjulen blir ju inte "rörliga" då men det blir bra framkomlighet
  • Bellbox
    kevlarsjäl1 skrev 2010-12-10 10:49:47 följande:
    Ok, toppen, tack! :) Har du koll på om de är billigare att köpa nånstans eller är det samma pris överallt?
    Finns nog några på Blocket, men annars vet jag inte vart det är billigast tyvärr
    vet att storken i stan (i Linnéområdet) haft i alla fall... på nätet kan man ju köpa men då tillkommer ju frakt...
    tror det är ungefär samma priser överallt. Men de har nog ganska bra andrahandsvärde sen gissar jag.
  • Bellbox
    kevlarsjäl1 skrev 2010-12-10 10:56:50 följande:
    Ok tack för hjälpen! Glad
  • Bellbox
    Stargirl skrev 2010-12-05 18:24:59 följande:
    Nej. det kan man garanterat inte göra. Skumt skumt...
    Förresten det där med Fruugo, dont get your hopes up....jag vet mer än jag får skriva här. Men mitt tips är att inte hoppas på för mycket.....
    OBS ang Fruugo!!
    Så här skrev "vår egen" Stargirl nyss (se ovan)
  • Bellbox
    Leiben skrev 2010-12-10 13:30:00 följande:
    hej alla buggisar!

har en liten bebbe och vi båda två älskar vår bugaboo cameleon förutom när vi ska handla mat. Var tusen placerar man varorna? ¨på ungen eller?

undrar om jag måste sy mig någonsorts påse/bag som man kan hänga på samma sätt som en skötväska.

hur gör ni?
    Det blir 1000ggr bättre så snart du har sittdelen på!! Då är det världens bästa varukorg Sväljer ALLT vilket man inte tror när man först ser den...
    (men det löser ju inte ditt nuvarande problem)
    men som någon ovan sa; man kör den ju med 1 hand vagnen (hur många vagnar kan man köra & styra med 1 pekfinger typ?!)
    -men bra när man har liggdelen på; det är den inte *tummen ner*
  • Bellbox
    Leiben skrev 2010-12-10 17:40:12 följande:
    men vadå? varje vara ni tar inne i affären böjer ni er och lägger under vagnen? har aldrig sett nån lasta varor från under vagnen upp på bandet. snacka om jojoande.

eller...även om ni kör vagnen med en hand, plockar ni och håller varorna i den andra. så avancerad kommer jag aldrig att bli ;)
    jag trodde du menade NÄR du handlat & fyllt i påse såklart!!
    JAG har aldrig haft en vagn där jag fyller matvaror i vagnen (!) innan jag betalat!
    Nä då drar jag en korg med hjul efter mig
  • Bellbox
    ÄrtaMärta skrev 2010-12-10 19:46:00 följande:
    ok, Men hur gör ni andra om ni ska uppför trappor och det inte finns en hiss?
    Alla andra vagnar kan man ju dra upp några trappsteg, är det verkligen så att buggan kan man inte göra så med?
    tyvärr står det hos MÅNGA andra barnvagnar också att garantin inte täcker trappor/rullstrappor o.s.v... knepigt men sant just när det är ledade handtag eller sånt som Bugaboo; då får man hålla UNDER denna punkt på vagnen typ om man måste uppför något enstaka trappsteg eller i rulltrappan.
    på BUGGAN kan man fälla ut handtaget HELT så är det inga problem har jag läst här innan
    (bor inte så att jag behöver gå i trappor eller åka rulltrappa...)
  • Bellbox
    Hannah74 skrev 2010-12-10 20:35:14 följande:
    Jag lyfter hela vagnen jag i ett stadigt grepp:)
    Med en hand på var sida ramen va?
    DET kan man inte med alla andra pansarvagnar med ledade handtag i alla fall
  • Bellbox
    Hannah74 skrev 2010-12-10 20:44:14 följande:
    Pixter- Japp!
    :)
    Blev bara ett par jeans.. 10:- :)

Åh vad du är bäst!!!
    Tack tack!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21