-
fanns INTE kvar då jag ringde för ½ timme sen! Konstigt då att den gör det nu! När jag ringde var det någon som skrek i bakgrunden "det FINNS ingen barnvagn!"Sweetheartno1 skrev 2011-02-16 10:15:27 följande:Den finns kvar ! Dom har bara bytt lokal !
-
ha ha ja jag missförstod; jag menade annonsen såklartSnoppan skrev 2011-02-16 10:34:50 följande:Haha tror ni pratar om 2 olika saker :)
-
Snälla kan inte ni svara på en sak SNABBT för en fd Bugga-ägare
Älskar ju deras åkpåsar & har fyndat en grå UJ singel; kan den blå åkpåsen från Bugaboo matcha en grå vagn tycker ni?? (det är den mörkare blå)
är så kass på kombo's
-
....nej jag tog mitt förnuft till fånga & avstod
det kändes inte helt "100". Tack för hjälpen! 
-
Håller med!...lillkorpen skrev 2011-02-18 12:13:05 följande:Med risk för att bli bannlyst (hehe) så tyckte jag bara att den lila var något att ha. Kaaanske den limegröna också, men den såg lite blek ut. De andra kändes som att man sett dem förut. :( -
Har du frågat Kidzshop??

-
Ja vad jag förstått så brukar de kunna vara ganska flexibla just med att köpa delar, men det är bara vad jag läst här inne i tråden genom alla år jag hängt härLiten Mjau skrev 2011-02-24 17:48:41 följande:Menar du mig så hittaqr jag ingen sån på deras hemsida. Sen har jag frågat i tråden innan och ingen har sagt nått om kidzshopen. det finns väl till och med nån i tråden som har kopplingar till kidzshopen om jag inte minns fel.
Kanske är värt att fråga ändå.

Någon annan kanske vet mer?
-
åh man lär sig nåt varje dag!Sjukhus Mamman skrev 2011-02-24 18:02:48 följande:Kidzshop har inte pallen. Pallen är inte från bugaboo så dom lär inte ta hem dom nu när dom bara passar gamla brädan. Familjetorget har sålt dom. Så testa ringa dom i första hand.
Trodde de hade alla tänkbara efterfrågade tillbehör...
Bra att veta om man ska tipsa någon annan då att det är Familjetorget som gäller... -
Synd de inte skickar till Gbg men ville tipsa er om 50% på åkpåsar t.ex Elodie Details i Stockholmsområdet (om jag inte såg fel)
www.blocket.se/stockholm/Tokrea_pa_akpasar___50__32423568.htm&w=3
Nej INTE min butik (ha ha tyvärr)
-
Någon som sett thj på länge???
Inboxat henne men inte fått svar
hon brukar ju vara aktiv här "hos oss"
-
HejLitenBlomma skrev 2011-03-13 22:17:40 följande:Hej! Jag skrev ett svar till dig men det gick inte att skicka
Gick det bra ändå?
Menar du i en specifik fråga om en årsmodell?
Det fick jag (tack så mycket!) 
Ang thj menar jag bara att jag undrar vart hon tagit vägen (+ att hon inte svarat mig) så börjar nästan bli orolig
tänkte därför om ni hört från henne på sistone?
-
ha ha nej det fick jag INTE förrestenLitenBlomma skrev 2011-03-13 22:17:40 följande:Hej! Jag skrev ett svar till dig men det gick inte att skicka
Gick det bra ändå?
(var en annan tjej som svarade) men tack för att du försökte kontakta mig med svar
Jättesnällt!
-
Gillade nederdelen men inte "kombon" nej; jag GISSAR att de tänkte som kläder; "snyggt med skinnjacka till jeans" eller vad tror ni?the baby skrev 2011-03-14 20:58:11 följande:Den ser ut att vara i skinn eller? Jag tyckte den var cool!
-
Louisidora skrev 2011-08-12 19:24:03 följande:Hmmm.. typiskt! Jag har inget emot den röda bromsen, men rätt skall väl vara rätt, speciellt när man betalar en halv (!) förmögenhet för vagnen :)
Ja absolut!! Rätt ska vara rätt. & har butiken inget att "dölja" (.d.v.s om Bugaboo levererat fel) så är det väl inte mer än att butiken fixar det med Bugaboo?
Den dagen man kanske vill SÄLJA den begagnat också så kan insatta köpare vara ganska så medvetna om att "något inte stämmer" om bromsen avviker i färg
(eller är det bara jag som är så nördig att jag märker avvikelser direkt i t.ex Blocket annonser)
-
straw2008 skrev 2011-08-15 16:48:16 följande:Skulle de nya chassina börja glida finns en lagningssats så det blir 100% glidfritt, ingen anledning att välja gammla chassit ut glidsynpunkt längre alltså.
Åh... Blir det "osynligt" lagat då?
-
Orkar inte bläddra, kanske har ni redan läst detta, men som tidigare Bugga-ägare så tycker man ju det är trist med denna info om de senaste =
Från Pramworld i England
""
Ni kanske redan läst som sagt, men så tråkigt...
-
Passar på att vinka till thj & göra mig påmmind

-
thj skrev 2011-08-24 15:50:40 följande:Hmm lustigt att inte bugaboo informerar om detta,samt att det borde vara en hög med onöjda Allblack kunder..Har aldrig hört talas om att det skulle vara något fel utan upplever det svarta chassit väldigt hållbart i färgen.. Måste kollas upp!
Håller med dig till fullo! Det är lite konstigt att de som affär går ut med det när inte Bugaboo gör det (OM det är ett problem) men Pramworld kanske haft fullt upp med missnöjda kunder, men Bugga-lover som jag är vill jag inte tro att det kan vara så dålig kvalitet
Konstigt hur som helst att återförsäljare går ut med en info om den inte är officiell från tillverkaren
Borde man ju inte göra... Då borde de ju ta det internt med Bugaboo kan tyckas!