Inlägg från: Bellbox |Visa alla inlägg
  • Bellbox

Bugaboo-tråd nr 21

sisterinlaw skrev 2010-03-12 18:28:51 följande:
    Finns ju redan till salu på Tradera...
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ BF 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Bellbox
    Stargirl skrev 2010-03-15 16:13:07 följande:
    Tanken är att spänningen av badent skapar formen på sitsen det är helt klart svårt att få på om man inte gjort det innan
    När jag hämtade min i BUTIKEN så hade de glömt att sitsen skulle vara påmonterad så de hade monterat på liggdelen... (& jag hade dottern med mig i deras lånevagn så jag var ju tvungen att ha min nya vagn med sitsen på därifrån) "men du kan väl lite snabbt bara montera om det?" sa säljaren till mig men då sa jag att jag hade hört om hur just svårt det kunde vara då det behövdes lite kraft (& jag hade ju inte sett det göras förut)
    Säljaren tyckte nog jag var lite besvärlig (men han var hemskt trevlig ändå) men SEN när svetten började komma efter en stunds bökande medgav han att han faktiskt tyckte det var rätt trögt och att han inte gjort det förut
  • Bellbox
    SaraSelinda skrev 2010-03-16 22:07:49 följande:
    Måste bara få fråga... Om man skulle sälja en Cameleon -10 som är en månad gammal, hur mycket skulle man få för den då tror ni? Känner en som skulle lägga ut sin som hon köpte för en månad sedan på försäljning för 8000 kr, är det för mycket?
    Sälja?! Whyyyyyy?!
  • Bellbox
    Stargirl skrev 2010-04-17 18:44:18 följande:
    Ja det kan man. 30 grader även där och inget sköljmedel. Fleece mår dåligt av det.
    MEN är det inte just sol-suffletten vars "luftgaller" klibbar ihop sig om man kör i maskin?? Eller har jag fel?
    Har för mig att det var enbart handtvätt?
    (rätta mig gärna!)
  • Bellbox
    Equal skrev 2010-04-19 09:47:45 följande:
    Hejsan, jag har 2 små tjejer som fortfarande åker vagn, eller nej den stora tjejen på 2½ vill itne längre åka vagn. Tänkte sälja de vagnar jag har och köpa en ny till lilltjejen som är 1 år. Då undrar jag om det är shysst att köpa en begagnad, och vilken av de olika buggorna man ska köpa, och går det sätta ståbräda på buggorna? Tacksam för svar!
    Har du läst FAQ i trådstarten?
  • Bellbox

Får jag fråga?
    Hur länge sen är det GRÖN Cam-åkpåse fanns att köpa? {#lang_emotions_apple}
    & någon som har en BILD av en Cameleon med grön åkpåse möjligtvis? {#lang_emotions_dreamer}

• Bellbox
    Noas mamma skrev 2010-04-25 17:21:43 följande:
    www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_cameleone__g... där finns det iaf en bild på en cameleon med grön åkpåse den är absolut inte min! när den såldes kan jag inte heller svara på, men jag har för mig att den hade utgått redan innan jag köpte min cam 2008. så 2007 kanske?!
    Tack snälla
    Men om åkpåsen (som jag tänkt köpa) är i fint skick är väl 300 ett bra pris??
    Tänkte det kunde vara kul med lite färg att kombinera med {#lang_emotions_dreamer}
  • Bellbox
    Stargirl skrev 2010-04-25 18:14:39 följande:
    Det finns en fin Gecko på Blocket nu iaf....ngn som vill göra ett fynd. Den kostar bara 3200 med en NY svart åkpåse (ej min annons) jag är förvånad att den är kvar fortfarande.
    Ja ibland blir man verkligen förvånad
    Men i mitt fall är det en separat åkpåse jag ska köpa som är på annons (jag har redan en Cam som jag älskar över alla andra vagnar)
    300 är väl ett bra pris för en grön?

Tänk att man fortsätter pimpa singelvagnen när man nu mest kommer ha en dubbel {#lang_emotions_dreamer} men Lillebror ska åka fint när det bara är han & jag också
  • Bellbox

Tack för era svar tjejer

• Bellbox

Vi var/är supernöjda med vår Acta Graco Logico S Toppenbra & smidig!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21