• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Noiis
    MissR skrev 2011-05-16 11:10:59 följande:
    Är det stor skillnad på de tre olika i utseende??
    egentligen så är dom 4 det kom en till cam med en vit logga, sen kom det ännu en med en ny lite diskretare logga till 007 
    sen så har vi red edt och 107.

skillnaden mellan dom två 007 är bara loggan
    om färgen är annorlunda i red edt tror jag inte utan jag har för mig att dom är samma
    107 är mörk i färgen! och har nitar 
  • Joddan

Det finns två olika 007-loggor också. Den första med vit "graffiti stil" och senare med guldfärg och annat typsnitt.

• MissR

Tusen tack för era svar=)
    Jag är sååå sugen på den nya Denim 107
    Men har ju redan en bugga....är det skäligt att sälja den bara för att man vill ha en annan färg????
    Söker medhåll och övertalningstips som biter på mannen minFlört

• annat82
    MissR skrev 2011-05-16 11:10:59 följande:
    Är det stor skillnad på de tre olika i utseende??
    De 007 jag har sett ycker jag är ganska mycket ljusare och blåare än min RED, men så är de äldre också och kanske råkat ut för lite sol, vad vet jag. RED har svart chassi också som Joddan skrev

107 tycker jag faktiskt är blåare än RED, men 107 är ganska mörk iaf. Har just nu en bee+ 107 men har iofs inga bilder på den. Och de står på olika ställen, nästa gång de är på samma ställe skulle jag kunna fota dem bredvid varandra (borde bli i veckan för den delen) 107 har som Sjukhus mamman skrev nitar också.

Själv tycker jag RED-denimen är snyggare i färgen och tyget än 107 men det är nog en smaksak, tycker 107 ser lite slätare ut om man nu kan beskriva det så

Att det fanns 2 olika loggor på 007 visste jag inte, men nu gör jag
  • annat82
    MissR skrev 2011-05-16 11:21:57 följande:
    Tusen tack för era svar=)
    Jag är sååå sugen på den nya Denim 107
    Men har ju redan en bugga....är det skäligt att sälja den bara för att man vill ha en annan färg????
    Söker medhåll och övertalningstips som biter på mannen minFlört
    Klarat man kan, men det skulle för mig kännas lite svårt. Har alltid svårt att skilja mig från vagnar. För min del blev det perfekt med en Bee+  till sommaren och nu är dottern 1,5 så då kändes den lagom också
    Finns ju alltid begär efter något nytt
  • MissR

Hihi ja d e väl så=)
    Jag hade gärna behållt denna OCH köpt en till så hade barnen vars en cam, hade varit toppen!!!!
    Kanske borde satsa på ett bee till min stora tjej istället (hon är snart 3år) så d kanske inte ens är lönt med ett bee till henne?!
    Men jag SKÄMS över sulkyn vi kör henne i när vi är ute alla fyra.....vaddå ytligt i-lands problem??Skrattande

Får spana vidare, vill fortfarande ha en Denim 107 till lillkillen.

Dottern har sammanlagt nog gått igenom 12 vagnar om jag har räknat rätt. Killen är ju fortfarande på sin första*L*

• Sara E

Nån som har sett LTD färgerna irl?
    Funderade lite över den rosa. Är den fin?

Om det mot all förmodan skulle vara en flicka i magen. Ska på rul idag och hoppas kunna se kön.

♥Oscar 11/2-07♥William 22/11-08♥Bebis BF 4/10-11♥ www.glamina.blogg.se