• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • AnPa
    Sweetheartno1 skrev 2011-05-20 22:11:40 följande:
    Fick precis ett mail från Barnbutiken om att dom kommer ha FLYTTREA från Heron City !!!
    Smygstart imorgon ! 
    25/5 -20%  
    26/5 - 30%
    27/5 - 40%
    28/5 . 50%
    29/5 - 70% 
    Hmm måste förbi en sväng då tror jag...
  • Zoe

Jag har köpt en jättefin hemmasydd sittdyna till min Cam, men undrar om nån har tips på hur jag kan fästa den i sittdelen? Tycker den halkar ner lite grann. Finns nåt smidigt fix någon kan dela med sig av? 

• straw2008

Finn ju typ inget kvar i heron :0( det är väl deras utflrsäljningsbutik (den tillfälliga) som redan haft typ 50 på all som nu ska stänga ?? När jag vR där för ett pR månader sen fanns några timberland plagg i storlek 62 några spjälskydd badrermometrar lite olika tröjor i 56 från mex o några rwgnskydd till Phil o teds.... Typ!! Eller är det något annat som reas nu??

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Lillstroem

Är det någon som har Axel & Idas solskydd som kan svara på hur det sitter fast om det är väldigt blåsigt ute?
    Som det ser ut på bild så ser det ut att bara ligga lätt över sufletten och över vagnen?

Kan inte bestämma mig för om det ska bli ett sånt (som är rätt smart med insektsnät också) eller ett såntdär kepsliknande solskydd + ett separat myggnät av nåt slag... Vad tror ni?

• daniels baby
    straw2008 skrev 2011-05-21 19:27:40 följande:
    Finn ju typ inget kvar i heron :0( det är väl deras utflrsäljningsbutik (den tillfälliga) som redan haft typ 50 på all som nu ska stänga ?? När jag vR där för ett pR månader sen fanns några timberland plagg i storlek 62 några spjälskydd badrermometrar lite olika tröjor i 56 från mex o några rwgnskydd till Phil o teds.... Typ!! Eller är det något annat som reas nu??
    nu är det kläder, vagnar(uts ex),bilbarnstolar å vagnstillbehör ( lite bugga tillbehör), rea på allt!
    tycker absolut man ska ta en sväng förbi!=) 
  • standby
    bohusbebis skrev 2011-05-19 08:32:36 följande:
    tittade lite på de där bilderna på T, är verkligen ingen expert men tyget ser väldigt glansigt ut... försökte se hur själva loggan satt, men blev inte klokare... skulle nog inte köpa det som original. Men så har jag ju ingen Bugga snart längre heller
    Nu är auktionen makulerad på Tradera..
  • Noiis

En hybrid med frog chassi från 2009, resten cam delar från 2008
    Ingår gör allt från inköpet förutom att liggdelen saknas och lika så liggdelslocket.  
    Vad är ett okej pris att ge för det? 

• AnPa
    Sjukhus Mamman skrev 2011-05-21 22:07:29 följande:
    En hybrid med frog chassi från 2009, resten cam delar från 2008
    Ingår gör allt från inköpet förutom att liggdelen saknas och lika så liggdelslocket.  
    Vad är ett okej pris att ge för det? 
    Frog-chassi från 2009? Köpt i USA då el? Frog slutade väl säljas i Sverige för lääänge sen (typ 2007?)
  • Noiis
    AnPa skrev 2011-05-21 22:14:29 följande:
    Frog-chassi från 2009? Köpt i USA då el? Frog slutade väl säljas i Sverige för lääänge sen (typ 2007?)
    kidzshop tog in reservdelar så jag vet att chassit e från 2009.
    va endel som köpte då och byggde egna frog på den tiden med så de kan dyka upp frog som är från 2009 som man byggt ihop själv via kidzshop. 
  • AnPa
    Sjukhus Mamman skrev 2011-05-21 22:16:38 följande:
    kidzshop tog in reservdelar så jag vet att chassit e från 2009.
    va endel som köpte då och byggde egna frog på den tiden med så de kan dyka upp frog som är från 2009 som man byggt ihop själv via kidzshop. 
    Aha! *sugen på ett nytt*

Jag betalade 2000:- för min från 2007, kanske att jag skulle betala 3000:- för den du har span på Vilken färg?