• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Kajsan
    mammageno skrev 2011-05-22 22:38:30 följande:
    En donkey ligger på blocket för 13 500:-!!!

Sugna?
    Klart männinskan vill sälja sin vagn, men jag tycker det är illa när man ljuger för att sälja . Den skulle nog gå att få iväg ändå.
    Vaddå november? Senaste bud är sept-oktober.
    Vaddå garanti? Hur då? Klart du inte har garanti på vagnen!
    Jo just det!
  • galojj
    Renstjärna skrev 2011-05-22 21:44:50 följande:
    Tänkte be om hjälp i ståbrädedjungeln! Jag har en Cam till min 2,5 åring och nu ser det ut att vara syskon på G (ute i goood tid, men när man ska få shoppa tillbehör är det svårt att hejda sig).

Dottern blir 3 när syskonet kommer och tänkte köpa en ståbräda till henne. Vilken är bäst till en Cam? BB orginal? Tacksam för goda råd!
    Jag har bara testat bb egna och easyrider eller vad den heter...och jag tyckter faktiskt easyrider är bättre! vi sålde bb egna ganska snabbt!
  • galojj
    galojj skrev 2011-05-23 07:45:08 följande:
    Jag har bara testat bb egna och easyrider eller vad den heter...och jag tyckter faktiskt easyrider är bättre! vi sålde bb egna ganska snabbt!
    kan tilllägga att jag hade den äldre modellen av bbs egna, alltså den man kan ha pall på oxå(men den hade ajg itne)
  • imaj

Kajsan: Och det jag funderade på är varför människan skulle beställa två i monoutförande för att vara säker på att hon får den? Varför då? Jag förstår inte? Bara för att ha den bland de första i Sverige eller vad? Kanske bara jag som inte fattar varför man vill ha den i mono....

• AnPa
    imaj skrev 2011-05-23 08:54:07 följande:
    Kajsan: Och det jag funderade på är varför människan skulle beställa två i monoutförande för att vara säker på att hon får den? Varför då? Jag förstår inte? Bara för att ha den bland de första i Sverige eller vad? Kanske bara jag som inte fattar varför man vill ha den i mono....
    Jag kan förstå om man beställer EN i mono utförande om man vet med sig att man planerar barn tätt. Men det låter som om att människan har fått hem vagnen och ångrat sig. Ser dessutom ut som om att bilden är snodd från produktvisning av donkeyn (på någon mässa el något), jobbigt att ta en egen bild? Tungan ute
  • imaj

AnPa: Jo precis, EN i monoutförande men två för att vara säker på att man får en? Jag vet inte, det kan ju stämma men för mig kändes det fel.

• MissR

Gahhhh jag sliter snart mitt hår, sitter och knåpar med min första egensydda suflett. Var minsann svårare än jag trodde och jag som tänkt sy en skötväska också.....får kanske tänka om?!

• Paninaro

Hej!
    Nu behöver jag lite experthjälp!
    Vi har precis köpt en begagnad Cameleon årsmodell 2009 och tänkte köpa nya framhjul.
    Vad är det för skillnad på hjulen på de olika länkarna? Är det bara så att den ena säljs/st och den andra/par? I så fall kan jag ju spara 1 kr genom att välja rätt länk... Flört Blir lite förvirrad!

kidzshop.jetshop.se/bugaboo-svirvelhjul-p-758-c-221.aspx

kidzshop.jetshop.se/bugaboo-cameleon-framhjul--p-3786-c-955.aspx

• LHUF
    Paninaro skrev 2011-05-23 13:33:19 följande:
    Hej!
    Nu behöver jag lite experthjälp!
    Vi har precis köpt en begagnad Cameleon årsmodell 2009 och tänkte köpa nya framhjul.
    Vad är det för skillnad på hjulen på de olika länkarna? Är det bara så att den ena säljs/st och den andra/par? I så fall kan jag ju spara 1 kr genom att välja rätt länk... Flört Blir lite förvirrad!

kidzshop.jetshop.se/bugaboo-svirvelhjul-p-758...

kidzshop.jetshop.se/bugaboo-cameleon-framhjul...
    tror det är som du tänkt, styckpris/par
    Tilde 080319