• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • withhope
    standby skrev 2011-05-21 21:36:45 följande:
    Nu är auktionen makulerad på Tradera..
    Kan inte vara makulerad (?), den går ut om sju h.
  • Tant Pruselius
    AnPa skrev 2011-05-21 22:37:47 följande:
    Är förresten på jakt efter en camram, sittdel och varukorg då det inte dröjer länge innan vår son växt ur den. Sittandes funkar men ligger han så slår han i suffletten. Så då blir vår en hybrid också Eller Froam (tror jag att Tant Prus kallade det för).
    Cool
  • standby

Jag hittade den igen sen, måste blivit ngt skumt m Tradera i IPhonen, för på min minneslista stod den jättekonstigt o när man klickade stod det att auktionen var ogilitig eller ngt liknande.

• Renstjärna

Tänkte be om hjälp i ståbrädedjungeln! Jag har en Cam till min 2,5 åring och nu ser det ut att vara syskon på G (ute i goood tid, men när man ska få shoppa tillbehör är det svårt att hejda sig).

Dottern blir 3 när syskonet kommer och tänkte köpa en ståbräda till henne. Vilken är bäst till en Cam? BB orginal? Tacksam för goda råd!

• AnPa
    Renstjärna skrev 2011-05-22 21:44:50 följande:
    Tänkte be om hjälp i ståbrädedjungeln! Jag har en Cam till min 2,5 åring och nu ser det ut att vara syskon på G (ute i goood tid, men när man ska få shoppa tillbehör är det svårt att hejda sig).

Dottern blir 3 när syskonet kommer och tänkte köpa en ståbräda till henne. Vilken är bäst till en Cam? BB orginal? Tacksam för goda råd!
    Jag har hört att bugaboos är bäst, den äldre modellen kan man ha sittpall på. Kanon då det större syskonet kanske vill vila benen ibland. Så ska jag definitivt ha när det blir syskon här
  • mammageno

En donkey ligger på blocket för 13 500:-!!!

Sugna?

• imaj

Renstjärna: Min dotter har för en månad sen fyllt tre och kommer troligtvis hinna bli tre år och tre månader när lillebror kommer. Vi har därmed köpt en ståbräda- den nya modellen från Bugaboo.

En nackdel kanske kan vara att man inte kan ha pall på den men en stor fördel är att brädan är väldigt lätt att ta bort. Personligen skulle jag är jag hittills oerhört nöjd med brädan efter att ha kört dottern på den inomhus och är riktigt positivt överraskad över hur lätt den är att ha på vagnen trots att dottern är stor och mer som en fyraåring i växten än treåring.