• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • AnPa
    AnPa skrev 2011-05-21 22:22:10 följande:
    Aha! *sugen på ett nytt*

Jag betalade 2000:- för min från 2007, kanske att jag skulle betala 3000:- för den du har span på Vilken färg?
    Förresten, det är jag som mailat på ditt gula fleece topset på FB-sidan
  • Noiis
    AnPa skrev 2011-05-21 22:22:54 följande:
    Förresten, det är jag som mailat på ditt gula fleece topset på FB-sidan
    hehe ja det är det säkert jag tänkte att jag skulle rota fram de i morrn och kolla på det ordentligt innan jag svarade
    Aha! *sugen på ett nytt*

Jag betalade 2000:- för min från 2007, kanske att jag skulle betala 3000:- för den du har span på Vilken färg?
    aha, men hör med kidz, möjligt att dom kanske kan ta in igen?!
    2 för en 07a e ju riktigt bra sånt fynd vill jag med göra, va de oxå bara med liggdel?
    Den e brun och offwhite

• AnPa
    Sjukhus Mamman skrev 2011-05-21 22:26:35 följande:
    hehe ja det är det säkert jag tänkte att jag skulle rota fram de i morrn och kolla på det ordentligt innan jag svarade
    Aha! *sugen på ett nytt*

aha, men hör med kidz, möjligt att dom kanske kan ta in igen?!
    2 för en 07a e ju riktigt bra sånt fynd vill jag med göra, va de oxå bara med liggdel?
    Den e brun och offwhite

Det är ingen panik, tänkte ha till hösten iaf

Ja jag ska kanske kika, har ett bee + på väg hem till oss *tittar mig runt i tråden efter föregående ägare*  och frogen funkar, bara det att jag är lite petig gällande repor Drömmer

Det ingick bara sittdel till min och den hade slitna hjul och blekt suflett. Orange är den, kolla bildtråden! Har köpt en vanlig sufflett och en sommarsufflett (dock med babyshop presentkortet) till den samt nya camhjul.

Vad vill säljaren ha för vagnen då? Jag har ju trots "fyndet" lagt ut ca 3500:- på den totalt.
  • Ellabay

Jag letar nu efter ett bra kap när det gäller frog eller cam. Ska försöka få min gecko såld. Satte dottern i cameleon idag och hon toklog mot mig. ;) dottern ska få vad hon (läs mamma) vill ha. ;)

• AnPa
    AnPa skrev 2011-05-21 22:35:32 följande:

Ja jag ska kanske kika, har ett bee + på väg hem till oss *tittar mig runt i tråden efter föregående ägare*  och frogen funkar, bara det att jag är lite petig gällande repor Drömmer

Det ingick bara sittdel till min och den hade slitna hjul och blekt suflett. Orange är den, kolla bildtråden! Har köpt en vanlig sufflett och en sommarsufflett (dock med babyshop presentkortet) till den samt nya camhjul.

Vad vill säljaren ha för vagnen då? Jag har ju trots "fyndet" lagt ut ca 3500:- på den totalt.
    Är förresten på jakt efter en camram, sittdel och varukorg då det inte dröjer länge innan vår son växt ur den. Sittandes funkar men ligger han så slår han i suffletten. Så då blir vår en hybrid också Eller Froam (tror jag att Tant Prus kallade det för).
  • AnPa
    Ellabay skrev 2011-05-21 22:35:43 följande:
    Jag letar nu efter ett bra kap när det gäller frog eller cam. Ska försöka få min gecko såld. Satte dottern i cameleon idag och hon toklog mot mig. ;) dottern ska få vad hon (läs mamma) vill ha. ;)
    http://www.tradera.com/Bugaboo-Frog-komplett-barnvagn-saljes-auktion_340816_133338356

Inte min annons såklart!
  • Noiis
    AnPa skrev 2011-05-21 22:35:32 följande:

toppen
    hehe ja petig de e jag med, men de får man ju vara, i dag så har jag mött en med en cam som har blivit såååå misshandlad att jag var tvungen att påpeka för henne att hon måste smörja och göra rent den. vissa har verkligen en tendens till att paja vagnarna helt.

ja men va de du som knep den som fanns i haninge?!

Hon vet inte vad hon vill ha, är inte ens säkert att hon vill sälja den och jag måste fundera oxå, är inte jag som ska ha den "tyvärr" utan jag har övertalat min gravida vän att köpa en bugga till kommande bebis. men dock så ska hon köpa beg. och då känns de tryggare med en vagn som har fast chassi 
  • AnPa
    HjärtaSjukhus Mamman skrev 2011-05-21 23:15:35 följande:
    toppen
    hehe ja petig de e jag med, men de får man ju vara, i dag så har jag mött en med en cam som har blivit såååå misshandlad att jag var tvungen att påpeka för henne att hon måste smörja och göra rent den. vissa har verkligen en tendens till att paja vagnarna helt.

ja men va de du som knep den som fanns i haninge?!

Hon vet inte vad hon vill ha, är inte ens säkert att hon vill sälja den och jag måste fundera oxå, är inte jag som ska ha den "tyvärr" utan jag har övertalat min gravida vän att köpa en bugga till kommande bebis. men dock så ska hon köpa beg. och då känns de tryggare med en vagn som har fast chassi 
    Haha ja men är man skadad så är man Vissa förstår ju inte det där Kräks

Japp det var den! Jag gillar frog-chassit bättre än cam faktiskt, svänger på en gång och är jättesmidig. Gillar även luftdäcken

Aha i see, klart hon ska ha en bugga!
  • Lindadjo
    AnPa skrev 2011-05-21 22:42:06 följande:
    www.tradera.com/Bugaboo-Frog-komplett-barnvag...
    AnPa skrev 2011-05-21 22:42:06 följande:
    www.tradera.com/Bugaboo-Frog-komplett-barnvag...

Inte min annons såklart!
    Den där ser ut som min frog som jag köpte för 900 kr, eller 650 kr blev det ju efter att jag sålt skötväskan som följde med. Fortfarande grymt nöjd över mitt fynd Fast jag har ju inte börjat använda den än!!
    2010 blev ett bra år! Har +:at