• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • AnPa
    Sweetheartno1 skrev 2011-05-23 19:12:23 följande:
    Vet någon hur organizern sitter på en cam ?

Som jag uppfattat det så kan man sätta den på flera ställen; på ryggstödet, chassit och bumpbaren Fungerar säkert att fästa på fler ställen.

• imaj

fröken Ida: Fast för 180kr hade jag faktiskt kunnat offra mig att ta en även om det hade varit roligt i färg

• Ellabay

Ni som vet lite bättre. Har precis köpt en cameleon (weeeei) och nu ska den fraktas från gbg till umeå. Vad går frakten på? 400?

• Noiis
    Ellabay skrev 2011-05-23 21:32:15 följande:
    Ni som vet lite bättre. Har precis köpt en cameleon (weeeei) och nu ska den fraktas från gbg till umeå. Vad går frakten på? 400?
    475 med bussgods har jag för mig att vi kom fram till
  • AnPa
    Ellabay skrev 2011-05-23 21:32:15 följande:
    Min swift kostade 280:- att skicka (inom sverige). Kolla med posten och be säljaren ta mått, du kommer not billigare undan ifall hon lägger hjulen i varukorgen (måtten då). Ifall paketet är skrymmande (längden och omkretsen mer än 2 meter tillsammans) så kostar det 337:50:- för ett paket som väger upp till 15 kilo
  • AnPa
    AnPa skrev 2011-05-23 22:41:45 följande:
    Min swift kostade 280:- att skicka (inom sverige). Kolla med posten och be säljaren ta mått, du kommer not billigare undan ifall hon lägger hjulen i varukorgen (måtten då). Ifall paketet är skrymmande (längden och omkretsen mer än 2 meter tillsammans) så kostar det 337:50:- för ett paket som väger upp till 15 kilo
    Kanske skulle skrivit att det var med Posten