Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

Hur ska jag göra med froggen?!?!?!?! AAAAAAH någon som vet om man kan fixa??????? *beslutsångest*

2000:- för en frog som är två år med två basar och två topset och en sommarsuflett mugghållare och regnskydd och myggnät... 

Eller beställa helt ny från kidz Drömmer . Dock inte lika billigt såklart Obestämd

Silas 2009-03-03 Lillasyster bf 2011-04-20 minigard.blogspot.se
  • Joddan
    Fröken Småland skrev 2011-01-13 18:10:24 följande:
    Kolla på den om den verkar gå att fixa och i så fall kör på den. Men osedd skulle jag aldrig i livet köpa, det kan bli en dyr historia och Frogklädslar är inte sådär superpoppis att de inbringar en massa pengar.
    Det är det att den inte är i samma stad. Säljaren är här i stockholm också men vill säkert inte ta med den hit bara för att jag ska få klämma på den Flört.
    *velar*

Jag VILL köra frog till bebisen i vår Drömmer {#emotions_dlg.flower}Gravid
  • Joddan

Nej tyvärr inte i småland. Gävle Skrikandes

Har smsat henne nu och sagt att jag inte gärna köper den utan att ha provat den och frågar hur den gått sönder, om hon vet det. Fall den bara är lite skev och inte något i chassit gått sönder kanske det bara är som du drömt att böja lite FlörtFlörtFlört

• Joddan

Alex2010
    Är det den i Gävle? Jag tackade nyss nej till den för antagligen ligger felet inne i chassits svarta del och är svår att laga.
    Men jag har själv inte sett och klämt på den. Felet kanske inte är så stort ändå om man får pilla lite på den :)

• Joddan

Mitt ena swirvelhjul gick av faktiskt! Den svarta ploppen där uppe sprack och gick av. Har även en vännina nu som reklamerar hennes vinterhjul för de har börjat kunna svänga och åka "utåt" hur läskigt som helst.
    Med tanke på den gamla artikeln ovan

• Joddan

[quote][quote-nick]LHUF skrev 2011-01-16 21:34:21 följande:[/quote-nick]

Joddan skrev 2011-01-16 14:50:25 följande:
    Mitt ena swirvelhjul gick av faktiskt! Den svarta ploppen där uppe sprack och gick av. Har även en vännina nu som reklamerar hennes vinterhjul för de har börjat kunna svänga och åka "utåt" hur läskigt som helst. Med tanke på den gamla artikeln ovan
    LHUF skrev 2011-01-16 21:34:21 följande:
    den vagnen vi köpt begagnat nu är ena hjulet defekt.. det har nog också spruckit i där man skall trycka in när man skall ta bort hjulet.. Men han hade lagat det.. Men han drog av på priset om vi ville köpa ett nytt själv och har hittat en sida som säljer ganska billiga delar till bugaboo..

Jag reklamerade till butiken jag köpte i och fick ett nytt hjul
  • Joddan

Äh det var inget. Läste igenom FAQ och hittade svar

"Man kan inte byta ram till en Gecko - de har annan konstruktion för att justera lutningen på ramen än Frog och Cam"

Man kanske kan bygga en hybrig med frogchassi och resten cameleon. Vill inte ha CAM-chassi faktiskt

• Joddan
    Sjukhus Mamman skrev 2011-01-17 23:21:26 följande:
    det e många som har sån hybrid och dom verkar nöjda... eller hur flickor??? *blänger på vissvalda delar av bunten*
    Jo jag vet

Funderar bara på vart jag ska börja, med att hitta en frogchassi till en början. Resten av delarna kan man ju fynda lite var stans.
    Igentligen så behöver jag ju inte en ny vagn, men vill gärna köra bugaboo... 
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21