Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

alltså knasmobil!
    inviga

• Joddan

Det är samma som nu tror jag. Den som jag tipsade om har adaptrar till maxicosi har jag för mig...

• Joddan

Jag förmodar det, glömde fråga . Ring henne! Hon är guuuld har känt och varit bästa vänner så länge vi kan minnas . Hon gillar dock inte vagnar så som jag. Kan ju vara bra att kolla den innan du köper . Jag körde min cameleon som den vore en guldklimp men alla är inte riktigt lika larviga som jag

• Joddan

Jag kollade den igår sist, hon har vinterhjul nu och de hatar jag . Men hon har typ aldrig smörjt den med silikonspray och sånt som jag gjorde stup i ett, tvätta osv. Lite repor tror jag. Men vad mer kan man tänka sig för en vagn från 07-08 tror jag.

• Joddan

Fröken Småland
    Låter som en bra förklaring. Jag pedantsköter mina vagnar och de är alltid i superskick när jag säljer.

Men som du säger "normala" kanske inte daltar så som "vi".
    Hon har dock ringt och frågat hur hon ska göra med servicekittet hon fick med med spray så hon har iaf försökt någon gång

• Joddan

Hon har två stycken i denim . En lite nyare med guldloggan 007 och en med vita 007 loggan. Hon köpte en extra för att den första blivit lite blekt...

• Joddan

Rött är så fint till denim. Du behöver ett rött parasoll också! Hade jag till min denim .

Jag har eventuellt en Frog på g. 2000:- för en frog med både vinröd och svart klädsel. MEN säljaren sa att den var lite skev, inte till synes utan när man kör. Hon trodde den skulle kunna gå att laga. Går det? Help!

• Joddan

Jag kan inte testa vagnen innan tyvärr. Hur lätt hittar man frogchassin liksom. Det var säljaren som trodde att det var något löst inne i chassit som behövde spännas åt eller nått sånt. Hon verkade inte riktigt veta. Det går att köra men liksom en skev vagn är värre än en fyrhjuling . Vill ha en frog för att kunna glida runt med

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21