• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Candra
    Fröken Småland skrev 2010-04-23 15:43:48 följande:
    Det gör jag också, de hakarna är väl mest där för att förenkla när man klär om toppen eller sätter dit dyna. Men varför sätta ringar där? Och en upp-och-ner? Jaja, det får jag väl aldrig veta Fick du loss bakhjulen?
    Japp Tack.

Ska överraska mannen med att hallen inte är full av vagnar =P Har flyttat om i garderoberna så att de gick in i en av dem i hallen, men för det behövdes ena hjulet tas av. Nu är det klart iaf.
  • Candra

Att den ena var upp och ner la jag märke till först nu =P

• Fröken Småland
    Kavat skrev 2010-04-23 15:46:08 följande:
    Jag tror fästena gått sönder. Alltså de små tunna som "krokarna" egentligen ska sitta på. Mitt ena på camen gjorde det men det gick på garantin!
    Det var min spontana tanke men de ser ju hela ut? Nåja, jag skall släppa det nu
  • Kavat
    Fröken Småland skrev 2010-04-23 15:56:50 följande:
    Det var min spontana tanke men de ser ju hela ut? Nåja, jag skall släppa det nu
    Den till höger tyckte jag såg "limmad" ut. I mitt fall så syntes det knappt, sprickan blir ju rak och rätt osynlig om man inte bänder upp den lite, men tillräcklig för att "kroken" skulle glida igenom.
  • zasata

alltså.. jag bär ju den.. men jobbigt att bära vagnen, två barn + alla grejer man har med sig..
    Nej, får tänka om.. happy mixed får ner i källaren med zappen, och sittyn får bo kvar på 2a våning och been på 1a kanske..
    Jag tror jag kommer hamna i grannfejden snart ;-D
    På första våningen har jag en vagn, på 2a våningen 1vagn+cykel..
    Och utanför oss har jag ställt ut en billy hylla skoställ, torkställning och 3mattor som hänger, sparkcykel,boby car... Och alltid lite skräp.. Kanske dags att flytta?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21