• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Joddan
    Ms Ms Kanga skrev 2010-04-25 14:32:04 följande:
    Har du kollat www.pramworld.co.uk? De brukar ha bra priser särskilt nu när pundet står lågt.
    Där kostar de 5000:-
    Silas 2009-03-03
  • Bellbox
    Noas mamma skrev 2010-04-25 17:21:43 följande:
    www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_cameleone__g... där finns det iaf en bild på en cameleon med grön åkpåse den är absolut inte min! när den såldes kan jag inte heller svara på, men jag har för mig att den hade utgått redan innan jag köpte min cam 2008. så 2007 kanske?!
    Tack snälla
    Men om åkpåsen (som jag tänkt köpa) är i fint skick är väl 300 ett bra pris??
    Tänkte det kunde vara kul med lite färg att kombinera med {#lang_emotions_dreamer}
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ BF 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Stargirl
    Bellbox skrev 2010-04-25 17:13:01 följande:
    Får jag fråga? Hur länge sen är det GRÖN Cam-åkpåse fanns att köpa? & någon som har en BILD av en Cameleon med grön åkpåse möjligtvis?
    Det finns en fin Gecko på Blocket nu iaf....ngn som vill göra ett fynd. Den kostar bara 3200 med en NY svart åkpåse

(ej min annons) jag är förvånad att den är kvar fortfarande.
    ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪ www.minmolly.se ♪♫?*¨*?.¸¸♥ ¸¸.?*¨*?♫♪
  • Bellbox
    Stargirl skrev 2010-04-25 18:14:39 följande:
    Det finns en fin Gecko på Blocket nu iaf....ngn som vill göra ett fynd. Den kostar bara 3200 med en NY svart åkpåse (ej min annons) jag är förvånad att den är kvar fortfarande.
    Ja ibland blir man verkligen förvånad
    Men i mitt fall är det en separat åkpåse jag ska köpa som är på annons (jag har redan en Cam som jag älskar över alla andra vagnar)
    300 är väl ett bra pris för en grön?

Tänk att man fortsätter pimpa singelvagnen när man nu mest kommer ha en dubbel {#lang_emotions_dreamer} men Lillebror ska åka fint när det bara är han & jag också
  • Berit82

Tycket 300:- är ett väldigt bra pris för en åkpåse om den är i bra skick. Och den gröna är fin, i alla fall om det är samma färg som på toppsetet! {#lang_emotions_smile}

• Stargirl
    Bellbox skrev 2010-04-25 18:18:56 följande:
    Ja ibland blir man verkligen förvånad Men i mitt fall är det en separat åkpåse jag ska köpa som är på annons (jag har redan en Cam som jag älskar över alla andra vagnar) 300 är väl ett bra pris för en grön?Tänk att man fortsätter pimpa singelvagnen när man nu mest kommer ha en dubbel men Lillebror ska åka fint när det bara är han & jag också
    Ja 300 kr är bra pris för en åkpåse.
  • Stargirl
    livet från ljusa sidan skrev 2010-04-25 19:08:04 följande:
    Halloj! någon som har nya sittdynan i gamla bee? fungerar det eller är den gjord för nya?
    Den ska passa alla Bugaboo vagnar oavsett modell.
  • Bellbox

Tack för era svar tjejer

• imsa

Ni som tar med been på solsemesterresan, fraktar ni den utan eller med transportbag?
    Eller kanske väljer ni annat vagnalternativ som sulky?

Vad rekomenderar ni?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21