• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Liten Mjau
    AnPa skrev 2011-06-28 23:32:22 följande:
    Produktionsdatumet kan vara 2005 på en vagn som är köpt 2008 men håller med, vad har de gjort med skumgummit?
    Kan det vara så att ett sådant chassi är producerat 2005? Trodde inte de tillverkades i det utförandet redan då. Det var ju "vingmuttrar" på de chassina man köpte 2005. Eller är jag ute och cyklar??
  • thj
    YayasMami skrev 2011-06-28 10:45:10 följande:
    Vart köper man det? Jag tog min vagn till Bonti och de sa att det inte gick att laga eller göra något åt, efter att ha använt den jättelite (köpte på blocket) så knäcktes hela mitt handtag Så jag gissar att det är för sent nu? Nu är handtaget helt löst och går att ta ner ända till hjulen och enda stället det tar stopp är om man kör med stora hjulen fram men det går inte att köra så eftersom den bara tar stopp åt ena hållet... Blir nog ett nytt chassi
    Det finns att beställa hem ett repair kit,det har inte funnits så länge om det är teleskop handtaget det är problem med,inboxa mig så ska jag se om jag hjälpa dig att lösa ditt problem :)
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • Noiis
    AnPa skrev 2011-06-28 23:54:12 följande:
    Jo men vagnarna kan vara producerade långt innan de säljs! Min 2010:a (som kom in ny till butiken jag köpte den i då, fick vänta några dagar på den) hade ett produkotionsår 2007, fast lev kom från bugaboo där och då.
    jo fast jag tror att dom nya chassina producerades från 2007 möjligen 2006 men knappast så långt tillbaka som 2005. varför producera nåt 3 år innan den säljs? känns ju rätt ologiskt. ett år innan e ju mer rimligt så man får ett lager...
  • rosenkind

Jag tycker iphone hållaren är super! Har inget ska på telefonen men den hålls bra. Superpraktisk när man promenerar o vill lyssna på spotify :)

• Liten Mjau
    Lilla my - Va fin vagnen var i bildtråden. Vilken härlig blå nyans! Hoppas premiärturen går bra
  • Tant Pruselius

Heja Lilla My va fin åsnan var ! *avis* Gillar verkligen hjulen - det vita är så snyggt - som maxade bee+ hjul. Let us know hur premiärpromenaden gick och vad du tycker !

• Sweetheartno1

Jag har beställt ett regnskydd från elodie details och undrar nu om det passar på cam liggdel ! Missade helt att kolla upp det innan ! Obestämd

• straw2008

Ang skummet på styret i blocketannonsen så har det ju bara glidit ner, bara att blöta styret o dra upp igen

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....