• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Zoe
    Minifeb skrev 2011-06-27 17:30:30 följande:
    Finns iPhone hållaren att få tag på eller var den bara något tillfälligt?!
    Jag gillar faktiskt min iphonehållare jättemycket, så praktiskt på promenader när jag lyssnar på radio, har handlingslistan på den mm. MEN, jag har skal på iphonen och därför sitter den superbra i hållaren, utan skal kan jag tänka mig att den skulle ramla ur. Så det är ju en miss i konstruktionen helt klart...men med skal, kanon! 
  • Lillla My
    Dofsing skrev 2011-06-28 10:01:43 följande:
    Ingår det inte alltid ett myggnät till Bugaboo när den levereras?
    Beror på modell. Till Cameleon ingår det, till Gecko och Frog vet jag inte hur det var. 
    Till Bee, Bee+  och Donkey har jag för mig att det inte ingår. Har köpt mina Bee'n begagnade och får Donkeyn vilken dag som helst (men det står inget om myggnät till Donkeyn)
  • YayasMami
    straw2008 skrev 2011-06-27 23:00:50 följande:
    Om handtaget glider har bugaboo en lagningssats för det för 150 kr sen är det glidfritt för alltid.
    Vart köper man det? Jag tog min vagn till Bonti och de sa att det inte gick att laga eller göra något åt, efter att ha använt den jättelite (köpte på blocket) så knäcktes hela mitt handtag Så jag gissar att det är för sent nu? Nu är handtaget helt löst och går att ta ner ända till hjulen och enda stället det tar stopp är om man kör med stora hjulen fram men det går inte att köra så eftersom den bara tar stopp åt ena hållet... Blir nog ett nytt chassi
  • Lille Mammsen
    Sjukhus Mamman skrev 2011-06-28 10:36:16 följande:
    Har bugaboo fixat problemen med bee hjulen? Eller bråkar dom fortfarande? Sugen på bee igen men inte om hjulen ska strula!
    Så klart du ska ha    Va var de för strul med hjulen??? På Bee+ då eller??
  • strössel81

Är det någon som testat solskyddet från Zunblock på en Cameleon? Såg det från Sunshine kids på en Bee i bildtråden men tror kanske att det från Zunblock skyddar mer på sidorna...

Tack!