• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • MissR
    thj skrev 2011-07-02 20:23:00 följande:
    Det finns tror bara någon har missat att fylla på att de finns i lager
    Kramen
    *rusar in och beställer*
  • MissR

Är Bugaboos sittdyna bra? Någon som provat?
    Kanske råkar klicka hem en sådan också=)

• Surkatt

Alltså... jag är inte helt överrens med min Cameleon... Blir inte klok på hur den är balanserad... Försöker jag smyga över minsta tröskel hemma, för att inte tala om när jag ska upp på altanen från gräsmattan (ETT trappsteg)  Den där "fjädringen" när styret glappar ställer till det så det slutar alltid med att hela vagnen rasslar till och bebis )om han nu mot förmodan sover) vaknar och blir förvirrad över varför det skakar så...  Jag älskar vagnen, utseendet, hur den är att köra (på plan mark) men det här stör mej jättemycket. Kan inte sluta jämföra den med nitron som jag kunde dra upp för flera trapsteg med en hand utan att det blev bumpigt....

Vad tror ni, är det en vanesak, eller ska jag helt enkelt kränga iväg buggan och återgå till Nitron? Suck.... 

• Surkatt

Anpa: Aaaah... smart. Jag har ju i inte vågat hänga nån skötväska på handtaget... Har fortfarande känslan av att vagnen är lite bräcklig... Men gud, det är ju skitnördigt inser jag nu, jag måste ju använda vagnen.... Kan ju inte gå runt och vara så rädd om den att jag inte ens hänger på en liiiten liiiiten skötväska...  

Planon: Mmmm får göra det. Har ju faktiskt när jag tänker efter inte kört den så himla mycket eftersom min unge hatar att åka vagn... Får använda den lite mer och se omjag får in feelingen för den. För den är ju så fiiin.  

• straw2008

Älskar oxå hur vagnen ser ut men hade önskat att den vore mjukare o mer skumpig. Förstår att det inte går att kombinera med utseendet men om man får önska :0)

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Insomnie

Surkatt: Så kände jag också när jag fick hem min CAM, att den var skör, och jag tyckte det var riktigt svårt att lyfta upp vagnen då vi har två trappsteg från marken in i vår hall.. Har lärt mig tekniken nu, funkar fint även om vagnen fortfarande känns rätt skör jämfört med andra vagnar.. Jag älskar också utseendet och allt det där men som sagt, lite stabilare, speciellt i sidled hade inte skadat!

• Insomnie

Ni som testat både Cameleon och Bee+.. Är de lika i stabilitet eller hur upplevs skillnaden?

• Lindadjo

Ni kanske skulle testa Frog då? Jag upplever den inte alls som varken skör eller instabil? Iofs har jag inte använt den aktivt än, men jag har ju provkört runt mina stora barn i den inne. De är lite väl stora för den egentligen, men ville så gärna testa den ändå. Inte kan man väl säga nej

2010 blev ett bra år! Har +:at