• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • saandi

Hur hittar jag till Facebook-sidan? (vet att det lagts ut tidigare i tråden men hittar inte gaaaah!!!) :)

• Mizan80a

Hej, är sugen på att köpa en bee (har en emma ljunga idag och är nöjd) som resevagn men ju mer jag läser om den blir jag sugen på att ha den som enda vagn, går det verkligen på vintern? Vi bor i stan, tacksam för svar =)

• Molliver

hej behöver lite hjälp med bugaboo köp , hade bugaboo till min son men han fyller snart 8 år så de är länge sedan,,, har kikat på blocket lite men har läst att de finns bugaboo kopior och att de är svårt att se skillnaden på äkte eller fusk... tycker de är lite dyrt att köpa en helt ny vagn därför kikar jag på blocket kan ni hjälpa mig vad jag ska titta på som kan vara fel eller så.... hoppas ni kan hjälpa mig  hade tänkt mig en röd/svart eller en i jeans...

• Ellabay

Sara E: det var av mig du köpte liggdelen. Hade precis tänkt maila dig och se om den hade kommit fram ok. Ber om ursäkt för den sena leveransen. Kul att du är nöjd!

• Sara E
    Ellabay skrev 2011-07-11 09:36:10 följande:
    Sara E: det var av mig du köpte liggdelen. Hade precis tänkt maila dig och se om den hade kommit fram ok. Ber om ursäkt för den sena leveransen. Kul att du är nöjd!
    Se där ja Ingen fara med leveransen. Jag är kanon nöjd med den.
    Nu fattas det bara en liten tös i den med
    ♥Oscar 11/2-07♥William 22/11-08♥Bebis BF 13/10-11♥ www.glamina.blogg.se
  • Lindadjo
    bohusbebis skrev 2011-07-11 09:54:01 följande:
    www.blocket.se/stockholm/Barnvagn_i_nyskick_3...
    Detta är väl ingen bugaboo iaf... undrar om kartongerna åxå är fejk... 
    Visst måste det vara en kopia, men den här gången har ju inte säljaren nämnt namnet bugaboo någonstans, så han vet väl om det själv.
    2010 blev ett bra år! Har +:at