• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • thj
    spigg skrev 2011-07-21 23:37:18 följande:
    Thj: Ååååå! Jag får ming imorgon, och nu när du skriver sådär känns det verkligen som att det är den 23 december idag! ;) Har du fått in tillbehör också? Typ, dynorna? :)
    De kommer först i sept :( tyvärr!

Men jag tror "vet" ;) de nya dynorna kommer vara toppen!

Kraam
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • AnPa

Surkatt: haha! Ja men klart att du ska få klämma på min groda Jag är hemma nu och ska precis titta till den, har kört happy på landet. Du kan tala om för din man att man inte kan byta eller ha för många vagnar *vet* I vår hall trängs just nu brio happy, bee + och frog med en massa packning. Dessutom så lär du tjäna på att sälja camen och köpa groda (gjorde samma sak, dock bodde en Swift hemma hos oss ett tag emellan).

• imsa

finns iphonefästet att köpa någonstans fortfarande?

♥ ♥ ♥ ♥
  • daniels baby
    Sjukhus Mamman skrev 2011-07-21 17:45:44 följande:
    finns hur mycket annonser som helst på blocket som har svarat mig typ "den sålde jag förra veckan" TA BORT ANONSEN DÅ FÖR TUSAN!

Eller som igår ringde jag på en maclaren sulky, finns den var? ja men i en annan färg, annan färg? ja den är inte blå som det står och är i annonsen den är orange.. öh jaha nä då är det inte intressant.. Inte ens om  det är en babytravel?  nej jag ville ha en maclaren inte en babytravel men tack ändå.
    finns hur mycket annonser som helst på blocket som har svarat mig typ "den sålde jag förra veckan" TA BORT ANONSEN DÅ FÖR TUSAN!

Eller som igår ringde jag på en maclaren sulky, finns den var? ja men i en annan färg, annan färg? ja den är inte blå som det står och är i annonsen den är orange.. öh jaha nä då är det inte intressant.. Inte ens om  det är en babytravel?  nej jag ville ha en maclaren inte en babytravel men tack ändå...

Eller som igår ringde jag på en maclaren sulky, finns den var? ja men i en annan färg, annan färg? ja den är inte blå som det står och är i annonsen den är orange.. öh jaha nä då är det inte intressant.. Inte ens om  det är en babytravel?  nej jag ville ha en maclaren inte en babytravel men tack ändå...
    köpte nyss en maclaren från pramworld till ett väldigt bra pris!...
  • imaj

Surkatt: Kan det vara så att topsetet måste läggas till i priset? Då stämmer det ju lite bättre iaf!

Imsa: Nej bara beggat, om det inte är så att någon butik råkar ha en i sina gömmor...

• SchumiFerrari

imaj: om du menar den från jollyroom så är den komplett för det pris som står.

• SchumiFerrari

Jag jagar just nu en Cam... Får se hur jakten går...

• Joddan

Passar parasollen mugghållarna till donkeyn? Funkar även den med fast fäste? På g att sälja av lite men kom på att de kanske går på min nya donkey.

• Lillla My
    Joddan skrev 2011-07-22 13:45:03 följande:
    Passar parasollen mugghållarna till donkeyn? Funkar även den med fast fäste? På g att sälja av lite men kom på att de kanske går på min nya donkey.
    Det är fäste 2&3 till Donkeyn, 2 på den övre tunnare delen och 3 på den nedre tjockare. Vet inte hur det är med det fasta fästet.