• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Lillla My

Jag tyckte åsnan var skitful när den visades först. Nu har jag en och jag älskar den! Håller med, den blå är kanonsnygg, har den med svart bas.

• annat82
    Lillla My skrev 2011-07-22 16:46:38 följande:
    Jag tyckte åsnan var skitful när den visades först. Nu har jag en och jag älskar den! Håller med, den blå är kanonsnygg, har den med svart bas.
    Finns en viss risk att det kan bli så för mig också Kan inte bestämma mig, men lutar åt en Donkey eller MB Duet. Och i värsta fall hoppas jag klara mig ett par månader utan om det inte skulle gå att få tag i snabbt
  • thj
    bohusbebis skrev 2011-07-22 16:33:54 följande:
    Snygg blå färg thj, men när det gäller åsnan så är jag väl den enda som inte går i spinn på den... men jag är ju knappast målgruppen heller.... Fast jag gillar hjulen.
    Kände lite så innan med,men nu när jag testat den "utan barn i förvisso" men jag älskar att köra den
    går fram som en gud och halleluja för shoppingbagen.. ..

Kram/J
    SchumiFerrari skrev 2011-07-22 16:28:43 följande:

Måste ju som sagt först rensa i vagnparken innan jag kan fylla på... Sedan måste det dyka upp en Cam till rätt pris

Hihi och jag måste rensa min utan att fylla på "snyft" Gråter sambon frågade mig igår om vi inte skulle sätta ut vagnarna på blocket då vi inte använder dem "han är galen" ...
    Joddan skrev 2011-07-22 16:37:28 följande:
    Thj
    Kan man köpa ljusrosa sufflan separat? Har ju frog o behöver imte locket
    Jag har skickat en förfrågan ( men inget svar fått än ) ska upp imorgon en stund och kolla svar :p
    Finns inte så många kvar nu så jag gissar på att det kan bli svårt ( men jag lovar att göra mitt bästa )

Kramen/J
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • thj
    annat82 skrev 2011-07-22 16:56:07 följande:
    Finns en viss risk att det kan bli så för mig också Kan inte bestämma mig, men lutar åt en Donkey eller MB Duet. Och i värsta fall hoppas jag klara mig ett par månader utan om det inte skulle gå att få tag i snabbt
    Duet är också en smidig syskonvagn,liten och smidig om man inte har gott om plats :)
    Tusan vad det ska komma många vagnar som jag vill testa nu när jag inga småbarn har längre Oskyldig
  • annat82
    thj skrev 2011-07-22 17:07:40 följande:
    Duet är också en smidig syskonvagn,liten och smidig om man inte har gott om plats :)
    Tusan vad det ska komma många vagnar som jag vill testa nu när jag inga småbarn har längre Oskyldig
    Helt klart fördelen med att ha småbarn
    Vill bara klämma och känna på båda i verkligeheten innan jag bestämmer mig och då är det inte helt säkert att jag får tag på någon i tid tror jag.

OT: Vet du när det kommer en duet som demoex så man kan klämma och känna lite

Donkeyn lär vi ju åka förbi och klämma på nån gång när vi hälsar på sambons föräldrar iaf
  • blivanderoten

hej,

har inte skrivit här tidigare, men måste dela med mig.
    Vi hade en Cameleon fram till i tisdags. Då kom vår nya vagn... DONKEY! Oj va jag älskar den. Helt fantastisk.
    Vi beställde en från London via en vän och ni som funderar på att köpa en, så säger jag bara KÖP.
    kan tänka mig att priset blir rätt dyrt i Sverige men oj va den är mer lättkörd än Camen och jag älskar den lilla korgen. Kommer sakna den om en månad när vi istället kommer ha en liggdel där.

Men hursom så är den helt underbar.

• Joddan

Ååå när jag ser bilderna längtar jag efter min! Är utan syskonvagn nu o det är heeeeelt fruktansvärt, hahah! Och det har bara gått några dagar.
    Men inne i stan med en trotsig tvååring på frifot är inte o leka med .

Tack THJ Den är ju såååå fin!!! Kanske kan offra den för locket änd å. För det är inget sittdelstyg till va?

• Joddan

Anna82
    NK pratade om att de skulle få in Duet nu i veckan. Lät lite otroligt men de sa dem...

• bohusbebis
    thj skrev 2011-07-22 17:05:18 följande:
    Kände lite så innan med,men nu när jag testat den "utan barn i förvisso" men jag älskar att köra den
    går fram som en gud och halleluja för shoppingbagen.. ..
    Med en så dyr shoppingvagn blir det inga pengar kvar till shopping för min del
  • thj
    annat82 skrev 2011-07-22 17:11:32 följande:
    Helt klart fördelen med att ha småbarn
    Vill bara klämma och känna på båda i verkligeheten innan jag bestämmer mig och då är det inte helt säkert att jag får tag på någon i tid tror jag.

OT: Vet du när det kommer en duet som demoex så man kan klämma och känna lite

Donkeyn lär vi ju åka förbi och klämma på nån gång när vi hälsar på sambons föräldrar iaf
    Kan kolla det på måndag :) men tror det närmar sig nu med dueten med :)
    kraaam