• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Asereht
    Machina skrev 2011-07-20 16:41:33 följande:
    Asereht: Nej jag menar de som går över axlarna, på min frog sitter de fast i en plastplatta och sä trär man igenom banden genom hålen i klädseln. Haha rörigt det blev men hoppas du förstår vad jag menar :) Har sett att de finns på Bugaboos hemsida men det är ju i USA.
    Eftersom de går att ta bort så bör det ju finnas som reservdel. Kolla med kidz och/eller Bugababy det är dom som har bäst koll och är bäst på att fixa fram grejor.
    Bloggar om garntrassel och vardagsbestyr på www.stickig.se
  • Joddan

Min Donkey kommer om två veckor! Åååå underbart . Svart bas offwhite top! Måste hitta nån snygg matchande skötväska att ha till. Tips?

• Fröken Småland
    Joddan skrev 2011-07-20 17:43:04 följande:
    Min Donkey kommer om två veckor! Åååå underbart . Svart bas offwhite top! Måste hitta nån snygg matchande skötväska att ha till. Tips?
    Men grattis, vad kul! Vad fick du göra med maken för att han skulle gå med på det?
  • Joddan

Hahaha! Du skulle bara veta . Men jag sålde faktiskt UJ DUOn så det var ok . 12.000:- slutade det på med fralt från england

• Joddan

Jo då! Beet är fortfarande for sale. Men det gör faktiskt ondare i makens hjärta tror jag. Han gillar beet mer än jag så han är inte så ledsen än att den inte är såld

• thj
    Machina skrev 2011-07-20 16:41:33 följande:
    Asereht: Nej jag menar de som går över axlarna, på min frog sitter de fast i en plastplatta och sä trär man igenom banden genom hålen i klädseln. Haha rörigt det blev men hoppas du förstår vad jag menar :) Har sett att de finns på Bugaboos hemsida men det är ju i USA.
    Är din frog mindre än 3år,så tror jag att jag ka hjälpa dig eller det kan jag nog oavsett.
    Inboxa mig om du vill ha min hjälp!!

Kram,kram
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • thj
    Joddan skrev 2011-07-20 15:39:09 följande:
    Jag har beställt en åsna!!!!!!
    Åhh så spännande!!
    Jag väntar ivrigt på "min" som inte kom idag så nu hoppas jag på imorgon :)

Kramelikram
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • bohusbebis
    Lindadjo skrev 2011-07-20 16:08:39 följande:
    Nitarna går att bända lös och sätta på igen. Sambon gjorde det. Det är lite som en tryck-knapp. Vet inte hur pass bra de håller nu när han öppnat de och bytt lager. Jag har ju inte börjat använda vagnen än så det märker jag sen

Jag kletade  på lite litiumfett och petade in så gått det gick, får se om det gör susen. Barnen har rullat den som taxi idag och den verkar funka fint.
  • bohusbebis

Ingen annons, men är det nån som sett några beg sommarsuffletter på länge? Nån som vet var man kan hitta?