• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • modestyclara
    Surkatt skrev 2011-07-22 22:25:55 följande:
    Har alla frogar bromsen på insidan av styret? Eller, om det är en äldre variant, när flyttade de ut bromsen uppåt som på min cam?

Försöker lära mej hur man ser skillnad på cam och frog, och hur man ska veta på ett ungefär hur gamla vagnarna på blocket är. Förvånande att man inte skriver ut det i en annons? Iallafall tycker jag att det är avskräckande...  
    min frog är hyffsat ny (2 år) och har bromsen på insidan. Cam och frog ser du enklast skillnad på genom att man inte kan reglera höjden på styret på frog....
  • Surkatt

Modestyclara: Ja, just det, så var det ju... Okej, då var det ingenting att gå på då med bromsen. Har ni nåt knep för att se hur gamla vagnarna är? De har väl inte förändrats så enormt genom åren så om säljaren inte vet eller far med osanning så är man ju ganska utlämnad... Fast det viktiga är ju inte hur gammal den är utan skicket förtsås... 

• thj
    Fröken Småland skrev 2011-07-22 22:41:50 följande:
    Man kan ändra sig snabbt Ja, såna terränghjul på Cameleon så är alla marknadsandelar hemma!
    Tänker mig en donkeymodell som enbart singel
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • thj
    thj skrev 2011-07-22 23:16:36 följande:
    Tänker mig en donkeymodell som enbart singel
    Alltå inte mono utan bara en singelvagn som inte kan bli syskonvagn någon som fattar
    vad jag menar
  • Surkatt

Thj: Det där som du sa skulle komma i höst som du inte berättade mer om,,, är det något som är hemligt? Hur länge till? Jag blir typ galen av hemlisar och har på fullt allvar gått och tänkt på detta sedan du skrev det.  

Är du mutbar?  

• bohusbebis
    Surkatt skrev 2011-07-22 23:23:41 följande:
    Thj: Det där som du sa skulle komma i höst som du inte berättade mer om,,, är det något som är hemligt? Hur länge till? Jag blir typ galen av hemlisar och har på fullt allvar gått och tänkt på detta sedan du skrev det.  

Är du mutbar?  

tror man kan läsa Thj lite mellan raderna...
  • thj
    Surkatt skrev 2011-07-22 23:23:41 följande:

Är du mutbar?  ..
    Hihi...Jag kan bara bekräfta att det kommer nyheter hela tiden nu från bugaboo :)
    15 augusti presenteras den första nyheten så det är inte jättelång dit,sen kommer nästa i september
    och sen gissar jag på att det blir ett hopp på några månader och sen kommer det en stooor nyhet så som jag kan sya det hela...Önskar jag kunde säga mer,men jag kan inte....Tyst..
    Men ni kommer inte bli besvikna vänner "det vet jag"

Kram
  • Surkatt
    bohusbebis skrev 2011-07-22 23:30:55 följande:
    tror man kan läsa Thj lite mellan raderna...
    Fast jag är helt orealistisk i mina förhoppningar och gissningar ibland... Men jag ger mej till tåls. Eller ska försöka iallafall...  Första nedräkningen då 15 augusti. Inte så långt kvar :) 
    *sneglar mot klockan och trummar med fingrarna*

• Surkatt
    thj skrev 2011-07-22 23:33:51 följande:
    Hihi...Jag kan bara bekräfta att det kommer nyheter hela tiden nu från bugaboo :)
    15 augusti presenteras den första nyheten så det är inte jättelång dit,sen kommer nästa i september
    och sen gissar jag på att det blir ett hopp på några månader och sen kommer det en stooor nyhet så som jag kan sya det hela...Önskar jag kunde säga mer,men jag kan inte....Tyst..
    Men ni kommer inte bli besvikna vänner "det vet jag"

Kram
    Fantasin skenar iväg här... Kul! 
  • Joddan

Säkert en terrängvagn, typ trehjuling typ med donkeyhjul!!! Det tror jag!