• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • galojj

Hur högt är styret när man har det på lägsta på camen? Någon som vet?

• Asereht
    ÄrtaMärta skrev 2011-07-21 19:46:09 följande:
    Ooh har du en donkey??
    Jag skulle behöva syskonvagn men den är så dyyyr!
    Min son är ju nästan 2,5 år när bebisen kommer i oktober så behöver inte syskonvagn så länge om ens alls.
    Annars hade jag definitivt sålt bort bugaboon jag har och satsat på en donkey!

Vet ngn förresten om det är bäst att sälja på blocket eller på tradera när man säljer suffletter och annat smått och gott för bugaboon?
    Båda verkar funka bra men det kanske är lite sämre ruljans på Tradera så här i semestertider.
    Bloggar om garntrassel och vardagsbestyr på www.stickig.se
  • modestyclara
    ÄrtaMärta skrev 2011-07-21 19:46:09 följande:
    Ooh har du en donkey??
    Jag skulle behöva syskonvagn men den är så dyyyr!
    Min son är ju nästan 2,5 år när bebisen kommer i oktober så behöver inte syskonvagn så länge om ens alls.
    Annars hade jag definitivt sålt bort bugaboon jag har och satsat på en donkey!

Vet ngn förresten om det är bäst att sälja på blocket eller på tradera när man säljer suffletter och annat smått och gott för bugaboon?
    men nu får du ju ta och tänka till lite *ser sträng ut* det är ju DET som är vitsen med Donkey: syskonvagn vid behov och annars singelvagn med shoppingkorg och DET behöver man ju alltid!Hjärta
  • Mammas Kalle

Kan nån hjälpa med ett snabbt svar? Pretty please

Passar mugghållare som suttit på frog en cam? Eller är det andra fästen?

• modestyclara
    Mammas Kalle skrev 2011-07-21 21:13:09 följande:
    Kan nån hjälpa med ett snabbt svar? Pretty please

Passar mugghållare som suttit på frog en cam? Eller är det andra fästen?
    Den passar- förutsatt att fästet har suttit på den breda delen av metallhandtaget -men vad jag vill minnas finns det väl fäste som passar bee, skumdelen samt breda metalldelen på handtaget väl?Obestämd och de ä rväl utbytbara?
  • Mammas Kalle

Modesty: tack för snabbtsvar! har möjligthet att köpa mugghållare men tjejen har inte alla fästen, suttit som sagt på en frog. Vågar jag chansa? Är det dyrt med nya fästen? För det är väl inte samma fästesom till parosollen?
    Har ett trasigt sådant o vet att det följde med ett par olika fästen..

• Surkatt

Alltså, hur kan en sprillans cam denim 107 kosta 8995 på jollyroom? När alla andra säljer den för 11000 i sverige? 
    (såg hur möjligheterna för mej att  sälja iväg denimen till ett bra pris för mej rasade i backen där...)
    Är det nåt lurt med den affären?  

• modestyclara
    Mammas Kalle skrev 2011-07-21 21:34:00 följande:
    Modesty: tack för snabbtsvar! har möjligthet att köpa mugghållare men tjejen har inte alla fästen, suttit som sagt på en frog. Vågar jag chansa? Är det dyrt med nya fästen? För det är väl inte samma fästesom till parosollen?
    Har ett trasigt sådant o vet att det följde med ett par olika fästen..
    hmm jo om parasollet har flera fästen så finns det väl ett som passar på handtaget vill jag minnasFoten i munnen men det var ett tag sedan jag var riktig junkie.. *sneglar efter THJ eller frk småland*
  • ThereseX

Surkatt- jag var in och kollade och det står ju att den ingår i deras stora sommarrea. Inget konstigt med det, eller med jollyroom dom har bra saker..,

• Lillla My
    modestyclara skrev 2011-07-21 20:19:48 följande:
    men nu får du ju ta och tänka till lite *ser sträng ut* det är ju DET som är vitsen med Donkey: syskonvagn vid behov och annars singelvagn med shoppingkorg och DET behöver man ju alltid!Hjärta
    Instämmer! Idag körde jag lillebror i Donkey mono med shoppingkorg, och mormor körde storasyster i Bee+. Mycket plats till shoppingen! Skrattande