• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Asereht
    bohusbebis skrev 2011-07-22 16:33:54 följande:
    Snygg blå färg thj, men när det gäller åsnan så är jag väl den enda som inte går i spinn på den... men jag är ju knappast målgruppen heller.... Fast jag gillar hjulen.
    jag är med dig, den är säkert otroligt praktisk och jag skulle säkert älska den men bara så här rent "titta på bilder" så får den inte mig att gå igång heller.
    Bloggar om garntrassel och vardagsbestyr på www.stickig.se
  • Lillla My

Monterade ståbrädan idag. Den sitter aningens till höger så man kan gå någorlunda ok (om man jämför med Cam och Bee+) till vänster bakom, utan att snubbla på plattan eller gå som man skitit på sig.  Den går mjukare och tystare också  + bättre plats för barnet att stå normalt. Enda nackdelen är att spännet för mono/duo-mode är precis i nacken, de skulle ha vänt det så att gångjärnet var uppåt och fliken nedåt istället. Så jag håller högerhanden där. Toppennöjd sånär som på den lilla detaljen!

Bättre bild på den blå-svarta.

• Mamma Tes
    Lillla My skrev 2011-07-22 21:59:48 följande:
    Monterade ståbrädan idag. Den sitter aningens till höger så man kan gå någorlunda ok (om man jämför med Cam och Bee+) till vänster bakom, utan att snubbla på plattan eller gå som man skitit på sig.  Den går mjukare och tystare också  + bättre plats för barnet att stå normalt. Enda nackdelen är att spännet för mono/duo-mode är precis i nacken, de skulle ha vänt det så att gångjärnet var uppåt och fliken nedåt istället. Så jag håller högerhanden där. Toppennöjd sånär som på den lilla detaljen!

Bättre bild på den blå-svarta.

*dreggel, dreggel* Om 3 veckor ska jag få hem min vagn med allt i svart förutom sittdelens suflett som jag beställt i råååsa. Längtar!!!
  • Surkatt

Har alla frogar bromsen på insidan av styret? Eller, om det är en äldre variant, när flyttade de ut bromsen uppåt som på min cam?

Försöker lära mej hur man ser skillnad på cam och frog, och hur man ska veta på ett ungefär hur gamla vagnarna på blocket är. Förvånande att man inte skriver ut det i en annons? Iallafall tycker jag att det är avskräckande...  

• linaenn

Åh, jag är så ruggigt sugen på en Donkey så ni förstår inte!!! Och det blir inte bättre av alla snygga bilder här.

* August 100217 * www.i-fokus.se/blogg *
  • Lillla My
    Fröken Småland skrev 2011-07-22 22:28:29 följande:
    Jag är inte heller såld på Donkeyn men idén är strålande och hjulen är toksnygga
    Det var inte jag heller, för två månader sen... Tänk de hjulen på en Cam, om man inte behöver syskonfunktionen! Cam goes terrain! Tungan ute
  • Lillla My
    Fröken Småland skrev 2011-07-22 22:41:50 följande:
    Man kan ändra sig snabbt Ja, såna terränghjul på Cameleon så är alla marknadsandelar hemma!
    Jajamen! 
  • TinkyWinky

Lilla My: Skiiiit snygg :)) Man kunde önska man va gravid eller blir gravid snart så man kan inhandla en åsna :))

٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se