• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Mammas Kalle

Modesty: oki då kanske den kan passa har förstått när ja läser tråden att ni är ett gäng som kan vagnarna o tillbehören in i minsta molykylerna sånt uppskattas!!!

• AnPa

Om en mugghållare suttit på frog så passar den cameleon Parasollfästena och mugghållsfästena är samma Så det går alltså att använda parasollfästen till mugghållare

• Surkatt

BdB: Tack för tipset, men jag har redan en 107:a cameleon nyinköpt... Men är i valet och kvalet om en frog kanske skulle passa mig bättre... Jag såg mest min chans att sälja iväg den till ett bra pris för mej försvinna om de säljer den ny för så pass lite...    

• AnPa

Surkatt: alla är inte inbitna nördar som har stenkoll *kollar konstigt åt deras håll*. Så prova du att lägga ut den och kolla ifall någon nappar

• Surkatt
    AnPa skrev 2011-07-21 22:40:31 följande:
    Surkatt: alla är inte inbitna nördar som har stenkoll *kollar konstigt åt deras håll*. Så prova du att lägga ut den och kolla ifall någon nappar
    Haha!
    Fast jag tänkte mej ju kanske en dejt med dej först så jag fick känna på din vagn.... kanske... *skrapar med foten och rodnar lite*
    Är ju himla dumt att ge sej på jakt efter en annan vagn och sälja camen om det ändå inte blir helt bra...  Då tror jag nog att min sambo blir lite less på mej faktiskt...  
  • thj

Åh så föll jag pladask!
    Donkey är ju bara helt underbar,just love it!!
    Varför har jag inga barn som åker vagn för??

Vilket är värst slänga ner min 4åring i vagnen eller min hundvalp på 4mån?
    Jag vill köra Donkey-mer än mellan hyllorna ;)..

En sak som jag gillade extra mycket är just den extra shopping korgen,vet inte hur många gånger jag 
    haft problem att få hem mina 10 l mjölk och allt annat jag ska ha med!!
    Man kan ju expandera även den så man får massor med plats för shopping!!
    Varför fanns inte det när mina små åkte vagn ?? 

Jag är inte förvånad att föll för den,jag är en bugaboo lover ut i fingerspetsarna!!
    Men den är något extra...53 bilder tog jag på den "är det sjukt eller?"

Kraaam

Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • spigg

Thj: Ååååå! Jag får ming imorgon, och nu när du skriver sådär känns det verkligen som att det är den 23 december idag! ;) Har du fått in tillbehör också? Typ, dynorna? :)