• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • bittersweeet
    passau skrev 2010-04-27 21:50:07 följande:
    jag väntar och hoppas på det...
     Å jag hoppas det inte sjunker så mycket
  • mollan nu
    zasata skrev 2010-04-28 20:40:01 följande:
    så nu finns bilder..
    fy va läskigt!
    Jag har fastnat med en sko i en rulltrappa för 15 år sen, fick ett hugg i benet av det. Och jag stog inte och tryckte ner skon i springan utan stog bara lite lite för nära.

Just ja, i morse mötte jag en bugga med vita svirvelhjul. Alltså allt var vitt. Vad sjutton var det? Resten av vagnen var svart/grå
    ♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • Noiis
    zasata skrev 2010-04-28 17:36:31 följande:
    Åkte rulltrappa så fasnade bägge bakhjulen i!! Vakten fick skära loss tillslut och rulltrappan blev sne :-SHoppas verkligen det går på garantin. Visst man skall inte åka rulltrappa, men nu hade jag min kusin med som stod och höll den där fram så trodde inte det var någon fara.
    Har hänt mig med! Gick absolut inte på garantin men vet en i götet som fick hjulet utbytt efter 10000 om och men och lång väntan.
    Så farligt dyrt va de inte då att byta hjulet. 250 kr typ per hjul ink. arbete.
    men de va oxå 1,5 år sedan
  • Noiis
    mollan nu skrev 2010-04-28 22:19:17 följande:
    fy va läskigt!Jag har fastnat med en sko i en rulltrappa för 15 år sen, fick ett hugg i benet av det. Och jag stog inte och tryckte ner skon i springan utan stog bara lite lite för nära.Just ja, i morse mötte jag en bugga med vita svirvelhjul. Alltså allt var vitt. Vad sjutton var det? Resten av vagnen var svart/grå
    det fanns en limited edt för några år sedan som var designad av bas coster! googla på bilder så får du se den vagnen den hade hel vita hjul!
  • mollan nu
    Noas mamma skrev 2010-04-28 22:40:31 följande:
    det fanns en limited edt för några år sedan som var designad av bas coster! googla på bilder så får du se den vagnen den hade hel vita hjul!
    ja just ja, som stargirl har. Men lite konstigt att resten av vagnen var "vanlig". För bas coster vagnen känns som man har hemma i vardagsrummet och inte ute på stan
    ♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • Jenslund
    zasata skrev 2010-04-28 20:47:45 följande:
    Inte jag heller. pang sa det liksom och dom bakom höll på att ramla över mig. Är glad att sonen satt fast med alla rämar!
    Usch vad läskigt! Och jag som ALLTID tar rulltrappan med vagnarna (har dock inte åkt med min nya Bee+ än) för jag är alldeles för lat för att leta upp hissarna. Men nu har man ju fått sig en rejäl tankeställare!
    Skönt ändå att din son satt säkert och klarade sig bra, det är ju det allra viktigaste!
  • tilde72

Till experterna här på tråden!
    Tänkte på barnets hälsa...någon med en bugaboo som vet vilket solskydd till vagnen som är det bästa? Parasoll är ju värdelöst...hon blir röd ändå.

• Noiis
    mollan nu skrev 2010-04-28 22:43:26 följande:
    ja just ja, som stargirl har. Men lite konstigt att resten av vagnen var "vanlig". För bas coster vagnen känns som man har hemma i vardagsrummet och inte ute på stan
    Jo fast man har kanske en bas koster som samlar damm hemma och ville snygga till sin andra bugaboo vagn eller göra den mer egen! alt. köpt en ny bugaboo med dåliga hjul och använder dom man fick med till bas koster'n.
    Eller så har man fyndat hjulen av nån galning på ebay eller liknande
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21