• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Sötnosarna
    mamma på vift skrev 2010-04-29 13:31:03 följande:
    Hur tvättar man en Ju Ju Be skötväska bäst? Går det att köra den i tvättmaskinen?
    Den går alldeles utmärkt att tvätta i maskin. (I alla fall gjorde min det) Jag tog skontvätt 30 grader med color tvättmedel. Ingen färgblekning eller nåt!
  • Bellbox
    Sötnosarna skrev 2010-04-29 19:00:09 följande:
    Den går alldeles utmärkt att tvätta i maskin. (I alla fall gjorde min det) Jag tog skontvätt 30 grader med color tvättmedel. Ingen färgblekning eller nåt!
    Vilken modell har du?
    Jag har en BeAll & den har ju plast-fotofickor i locket, så undrar om det skulle kunna "ställa till det" om man tvättar?
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ BF 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • solouniko

Åh, nu blev jag så sugen på att klä om vagnen Har brun/brun nu men vill ha lite somrigare. Rosa eller gult, det är frågan? Rosa kanske jag tar nu och sparar gula till högsäsongen Håller på vela om sommarsuffla också, orange, offwhite eller rosa? Dessa jobbiga problem!

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • modestyclara
    solouniko skrev 2010-04-29 19:10:52 följande:
    Åh, nu blev jag så sugen på att klä om vagnen Har brun/brun nu men vill ha lite somrigare. Rosa eller gult, det är frågan? Rosa kanske jag tar nu och sparar gula till högsäsongen Håller på vela om sommarsuffla också, orange, offwhite eller rosa? Dessa jobbiga problem!
    orange!
  • solouniko
    modestyclara skrev 2010-04-29 19:33:52 följande:
    orange!
    Jaa, det hade varit lite tokigt Orange/brun är såå fint! Tror jag kör på ett brunt parasoll så det matchar basen, blir så jobbigt (dyrt) att matcha ALLA toppar
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Amorficlya

hej tjejer en fråga ja har en frog från 06 och min vännina från 05 min är lägre i handtaget än hennes kan de bero på att jag har cameleon hjul å hon hon frog.? ja tyckte de va lite lustigt.

Miranda 06 Nicolas 08 Melina 09
  • Miss Boring
    Amorficlya skrev 2010-04-29 21:15:19 följande:
    hej tjejer en fråga ja har en frog från 06 och min vännina från 05 min är lägre i handtaget än hennes kan de bero på att jag har cameleon hjul å hon hon frog.? ja tyckte de va lite lustigt.
    Jag har två froggar och den med camframhjul på lutar lite mer bakåt. Den med frogframhjul är mer upprätt. Så ja, det beror säkert på hjulen!
    Nytt namn, men nu ännu tråkigare!
  • Joddan

Finns offwhite sommarsuflett?

Vill ha till min denim cameleon o offthite parasoll! *mums*
    Silas 2009-03-03
  • Amorficlya
    Miss Boring skrev 2010-04-29 21:33:21 följande:
    Jag har två froggar och den med camframhjul på lutar lite mer bakåt. Den med frogframhjul är mer upprätt. Så ja, det beror säkert på hjulen!
    aaa okej då e de därför hihi =) Ja kan inte bestämma mig för om ja gillar cames framhjul eller frogens bäst. Ja har bytt fram å tillbaka hela veckan. haha
    Miranda 06 Nicolas 08 Melina 09
  • Candra

Eftersom jag så vitt jag sett inte fick nåt svar förra gången, så provar jag igen!

Är det någon som vet vad som händer på syskonvagnsfronten?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21