-
Jag gissar på att du kan beställa den från bugaboo ÅFcirkuspuman skrev 2011-08-02 14:12:10 följande:Hörni tjejer, är det någon som bytt broms själv på sin CAM? Isf var köpte ni vajern?
-
Tidigare har bugaboo inte haft så mycket reservdelar uta bytt ut allt,men vet att de numer byter ut broms vajer :)cirkuspuman skrev 2011-08-02 15:15:25 följande:Jag har frågat runt men det verkar svårt att både få svar och att få tag i denna vajer
ska kolla med en cykelaffär inne i Sthlm som verkar kunna det mesta men de svarar inte i telefon så jag chansade att någon kanske hade bytt sin vajer och kunde tipsa mig
Vänta lite så sk jag kolla en sak och sen inboxar jag dig
-
Den för 450kr är en adapter så du kan sätta babyskyddet på din vagn.Fru Hussain skrev 2011-08-02 16:51:25 följande:Bra att det finns fler att välja på när det gäller babyskydd. Den för 450 är det så att man kan sätta skyddet på vagnen? Är det samma till alla eller måste man ha en egen för varje märke?
Besafe o Maxi Cosi har samma adapter och Akta graco en egen det är samma pris och det är
bugaboo som tllverkar dem
..
Baby skydden kostar mellan 1695kr till 2999kr tror jag :) -
Åh så fin vagnen är och hur underbart söta är inte dina småJoddan skrev 2011-08-02 16:10:51 följande:Sonen får plats! Det går ju att flytta upp suflettspännet typ 5-8 cm högre upp så han har mkt tillgodo! *lycklig*
Har lagt upp bilder under "vagnar" men bilderna är tagna innan jag kom på det där med sufletten, så nu är den ännu mer rymlig. Men jag får själv inte in dem i bildtråden. Help!
-
Tror de flesta barnvagnsmärken skriver så,för att de inte ska kunna stå till ansvar om någon hängersofiia87 skrev 2011-08-02 20:20:11 följande:Såg den här tråden, så måste bara passa på att fråga. Hänger ni skötväskan på handtaget på er bugaboo?
Stod att man inte skulle hänga väskan där. Men en lätt borde väll vara ok?
en för tung väska över handtaget och vagnen vippar.Trots att de skriver så tillverkar de alla just skötväskor som går att hänga på vagnen :) så en lätt väska kan du absolut hänga på din vagn :) -
Vänner var rädda om varandra och tala om för de nära och kära att ni älskar dem!
Mitt liv har slagits samma,Min Underbara Pappa har lämnat oss.
Jag trodde jag visste vad smärta,sorg,lycka,glädje och saknad var -men det gjorde jag inte!
Men nu gör jag det!
Krama om varandra en extra gång varje dag!
-
Tack ni fina människor som tänker på oss

-
Hej!
Ang den röda bromsen på allblack,så vet jag att bugaboo levererat många allblack med röd broms.
Jag fick som svar att denna leverans skulle ha röd broms och detta utan att informera butikerna om det (kom som en suprise) ...Fick ingen bra förklaring men det är alltså inget ihop plock från butiken ( om de kom från den leveransen) De som köpte då och fick röd broms ville alla behålla den efter att info om detta..
Lite galet jag vet "och jag som alltid brukar hålla med bugaboo" tycker i detta fall de skulle informerat innan!
Kramen alla
-
Absolut,det tycker jag medJoddan skrev 2011-08-13 15:04:29 följande:Jag skulle vilja fått en vit broms i komp. Fall jag fått en röd
. Men det är jag det, och jag har ingen allblack så jag ska inte klaga!
-
Det funkar :)Randig Panda skrev 2011-08-13 17:28:27 följande:Hoppas det är OK att jag stället frågan här, känns som ni vet bäst.
Kan man ha Frog-klädseln på Geckon?