• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Joddan

Jag vill också ha en stokke innan mina barn slutar med vagn . De är så fulcoola . Det tyckte jag om buggan också innan jag blev gravid

• s07

Jakthustru- jag förstår precis - skaffade min Cam i v18! Och har aldrig ångrat den. Hade Lillen varit fortsatt ok med att sitta i den hade den bott kvar. Har faktiskt beställt en baby jogger city mini m 4 hjul också som resevagn! Den verkar suveränt praktisk, och tror den blir enda kärran om 1-1,5 år. Men min hemliga dröm är att skaffa första generationens bugaboo, den som visades 2001 i sex and the city m gamla bugaboologgan. Men var köper man en sån..?

• Noiis
    Joddan skrev 2011-09-28 20:59:58 följande:
    Har ni sett bas coster buggan som ligger ute på blocket? 15.000 med några år på nacken...
    tycker den e så jävla cool! Men 15000?? hahaha NOOWAY en donkey skulle jag heldre lägga pengarna på då Vad kosta den ny lixom? 8700 va?
  • Fröken Småland

Bas Kosters kostade 11000 tror jag, men jag kan minnas fel. Tror den gjordes i 1000 ex?

Jag har också en City mini 4 som är galet praktisk. Så praktisk att jag sålt Bee eftersom den alltid förlorade mot BabyJoggern när jag skulle någonstans. Vet ni vad det betyder? Att jag har NOLL Buggor! *bannlyser mig själv från tråden*

• Noiis
    Joddan skrev 2011-09-28 21:46:03 följande:
    Jag vill också ha en stokke innan mina barn slutar med vagn . De är så fulcoola . Det tyckte jag om buggan också innan jag blev gravid
    jag känner till en som har en som bara står och samlar damm just nu hihi
  • Joddan

Frk småland
    1000 st! Oj, kanske var MJ som gjordes i 15 ex?

Noiis
    Jasååå???

• Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-09-28 21:53:22 följande:
    Bas Kosters kostade 11000 tror jag, men jag kan minnas fel. Tror den gjordes i 1000 ex?

Jag har också en City mini 4 som är galet praktisk. Så praktisk att jag sålt Bee eftersom den alltid förlorade mot BabyJoggern när jag skulle någonstans. Vet ni vad det betyder? Att jag har NOLL Buggor! *bannlyser mig själv från tråden*
    jaha va de så pass
    Joddan skrev 2011-09-28 21:56:42 följande:
    Frk småland
    1000 st! Oj, kanske var MJ som gjordes i 15 ex?

Noiis
    Jasååå???
     AH MJ gjordes i 15 ex i Europa!

Japp  
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-09-28 21:53:22 följande:

hörru jag har oxå noll buggor sedan länge! men vad vore trådarna utan oss???
    dessutom fick en kompis bebis i går och hon har en hel brun cam som jag ska ge all min kärlek till så de så hihi