• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • s07

Hehe jag får hänga här i 2 dgr till då... Här är en bildserie på första bugaboon- bugaboo classic. VILL HA. Love it - vore kul av samlarskäl! m524.photobucket.com/albums/poussette83/bugaboo%20classic%20bleu/?src=www Yes stokken är fulsnygg o det ska bli kul att höra vad folk på stan anser. Tidigare blev min orangea bugga alltid berömd! Men buggan känns mer som en vagn för föräldern medan stokken känns bättre för barnet... (iaf de sittande) Ja- bj city mini spöar absolut been, den senare har jag aldrig suktat efter...

• Noiis
    Tant Pruselius skrev 2011-09-28 22:06:07 följande:
    Noooiiisss- vad fick kompisen (den helbrunacammen) för bebis? Vill me ha bebis!
    hon fick en pöööjke dock väldigt förtidigt men dom mår tydligen bra
  • Noiis
    s07 skrev 2011-09-28 21:47:03 följande:
    Jakthustru- jag förstår precis - skaffade min Cam i v18! Och har aldrig ångrat den. Hade Lillen varit fortsatt ok med att sitta i den hade den bott kvar. Har faktiskt beställt en baby jogger city mini m 4 hjul också som resevagn! Den verkar suveränt praktisk, och tror den blir enda kärran om 1-1,5 år. Men min hemliga dröm är att skaffa första generationens bugaboo, den som visades 2001 i sex and the city m gamla bugaboologgan. Men var köper man en sån..?
    dom kommer ut på blocket då och då  
  • Tant Pruselius

Fint med ljusblått foder, varför envisas med det nikotingula liksom..... Fast helvitt hade vart najs...... Men ljusblå var mkt fint till marint tycker jag...men HUR ser varukorgen ut?Halv?

• Joddan

Hurrni. Mitt frogchassi knackade sönder förra veckan ju. O de kostar typ 600:- att laga på cykelverkstad. O nu har jag hittat ett beggat chassi för 500:- som jag får köpa om jag vill... Köpa "nytt" eller laga det gamla???

• Joddan

Mkt finare med ljusblått foder! Men min kompis sand-grå frog har ju mörkblått foder, också superfint!!! Eller mörkblå med orange!!! Just svarta och beiga frog som har niko-foder som är fula. Annars gillar jag quiltet :)