• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • alowa

åh tack för snabba svar, det var det jag anade. Gissar då att det inte går att köa delar av all black :(

• s07

SannaW: jaaaaaa klart vagnarna håller- många år dessutom. Alla delar går även att köpa som reservdelar. Och trots att barnaffärerna påstår annat kan cykelfrparatörer oftast fixa ramen och bromsen. Jag tycker kvalitén är bra. Om du inte har tillgång till många beg buggor i ditt län så kolla annonsmarknaden i Stockholm som är alldeles mättad av buggor, så där har du möjlighet att välja o vraka bland färger och jag tycker vagnarna är billigare än i övriga sverige som begagnade. Bussfrakt ej ssk dyrt.

• StaffenAssar

Sweetheartno1- min reklamation gick direkt via Bugaboo eftersom butiken där jag köpte vagnen gått i konkurs. Jag fick skicka tillbaka det trasiga chassit, i samma kartong som jag fick det nya och fraktbolaget kom och hämtade här hemma.

• Sweetheartno1

StaffenAssar: Jaha ok. Men då kanske butiken tar emot vårat då. skönt att slippa massa krångel.

• daniels baby

Hej! vad var det för mailadress till bugaboo om man ville reklamera nåt?
    det står lite still i huvudet just nu....

• BejbyBoo
    Sweetheartno1 skrev 2011-09-27 19:49:40 följande:
    Ni som fått utbytt chassi eller ni som vet någon som fått det, hur gick det till ? Skickade ni/dom tillbaka chassit till bugaboo, gjorde butiken det eller fick ni behålla det "dåliga" ?
    Jag köpte min Cam via en kompis i USA. När chassit började glida kontaktade jag Bugaboo som inom två veckor skickade ett nytt chassi till mig (när jag mailat över kvitto) och budfirman tog då med sig det gamla tillbaka. Supersmidigt!
    ♥ Älskade E, född december 2008 - Älskade liten, beräknad december 2011 ♥
  • Sweetheartno1

FlakeZ: Ok. Mitt nya chassi kommer till butiken i mitten av oktober. Men har inte fått reda på om vi får det hemskickat eller måste hämta det eller hur dom ni vill göra. Dom svarar ju inte direkt !

• jakthustru

Nu står det en låda på mitt köksgolv med en splitterny cam som ska monteras efter en liten vilostund

• Grip

Hej!
    Vi har en gammal gecko hemma vars suflett är rätt luggsliten. Tänkte höra om man kan köpa bågar till cam:en för att kunna köpa ny cam-suflett? För den funkar väl inte på gecko-bågarna vad jag har förstått..