• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Gizzie

Ja sånt letar jag efter såg att jujube har sånna men sen fanns den här petunia som var riktigt fin men finns de fler?

• FridaK

Väntar ni tills snön kommer innan ni monterar vinterhjulen på er Cameleon?

• Lindadjo
    Gizzie skrev 2011-11-08 23:45:07 följande:
    Ja sånt letar jag efter såg att jujube har sånna men sen fanns den här petunia som var riktigt fin men finns de fler?
    Jag har jujube på min frog. De är jättebra.
    På mitt bee har jag ett par som liknar de här:
    http://www.mammashop.se/krokar-svart-tinkafu.html
    Billigare, minst lika bra, fast kanske inte lika snygga. Jag har inte den texten på mina, utan jag har ett par jag köpt för många år sedan. Men de ser typ likadana ut.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Sassa82

Hej

Vi ska snart ut och resa och letar transportväska till vår bugaboo bee. Någon som har koll på om man får plats med tex. blöjor i transportväskan som är till Bee eller ska man sattsa på att hitta den större väskan som ska passa alla modeller?

• Hejåhå

Grodan77: jag byter däck hela tiden. Oftast sitter svivelhjulen på, men ska jag ut och gå långpromenad på grusvägar och skogsstigar sätter jag på vinterdäcken. Det är ju så enkelt att byta!

• RedTopaz

sassa: vi fick plats med blöjor i bee- väskan men har för mig att vi fick ta ur hälften ur paketet och lägga löst?

Mamma till Leo 051004, Noa 090218 och Sam 110830
  • bohusbebis
    Sassa82 skrev 2011-11-09 08:49:13 följande:
    Hej

Vi ska snart ut och resa och letar transportväska till vår bugaboo bee. Någon som har koll på om man får plats med tex. blöjor i transportväskan som är till Bee eller ska man sattsa på att hitta den större väskan som ska passa alla modeller?

vi hade bee-resväskan till vår bee+ men det var med mkt tvång man fick igen den. Väl i så kan man lägga blöjor i "hålrummet" som bildas mitt i har jag för mig. Bättre investering att köpa den nya universal bugaboo-resväskan, du kanske råkar köpa en cam eller nåt framöver... lättare att sälja en sån åxå tror jag
  • Sassa82
    RedTopaz skrev 2011-11-09 09:23:22 följande:
    sassa: vi fick plats med blöjor i bee- väskan men har för mig att vi fick ta ur hälften ur paketet och lägga löst?
    bohusbebis skrev 2011-11-09 09:37:39 följande:
    vi hade bee-resväskan till vår bee+ men det var med mkt tvång man fick igen den. Väl i så kan man lägga blöjor i "hålrummet" som bildas mitt i har jag för mig. Bättre investering att köpa den nya universal bugaboo-resväskan, du kanske råkar köpa en cam eller nåt framöver... lättare att sälja en sån åxå tror jag
    Ok tack =) ja cam har vi redan också men tror inte den kommer få följa med på någon resa dock.