• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Plly
    murresnurre skrev 2011-11-08 11:16:29 följande:
    Jag tänkte höra om ni vet om man kan köpa klädsel till Frog någonstans? Letar efter en helbrun (varukorg, sittdel och suflett) och har kollat både Blocket och Tradera ett tag nu, men inget som kommit upp. Finns det något ställe som fortfarande säljer dem?

Sen undrar jag också om en Gecko-sittdelsbas skulle passa på en Frog? Har hittat olika svar på olika ställen.
    Finns en röd komplett frogklädsel på tradera!
    www.tradera.com/Komplett-bas-till-Bugaboo-Frog--auktion_340819_143242512 
  • Plly
    Sweetheartno1 skrev 2011-11-08 21:31:24 följande:
    Lagerrensning ! Lite billiga bugaboo skötväskorväskor (gamla) och lock till den !
    Det fanns PF topset och typ röd och sand fleece topset !
    Är det du som lagerrensar? vill ha ett pf topset...*dreglar*
  • Mammas Kalle

Köpbarn vagn rensar buggagrejer, pf skruvy 500 pix, helt ok:)

Imaj; våga inte skriva för mkt, visste inte hur tydlig man kunde va med sånt i tråden så därför speca jag ibte mer än så :)

• RedTopaz

Hej allihop!

Är det någon som sitter på mönster till Geckon? Jag vill så gärna ha ny klädsel..

Mamma till Leo 051004, Noa 090218 och Sam 110830
  • Plly
    Mammas Kalle skrev 2011-11-08 22:18:06 följande:
    Köpbarn vagn rensar buggagrejer, pf skruvy 500 pix, helt ok:)

Imaj; våga inte skriva för mkt, visste inte hur tydlig man kunde va med sånt i tråden så därför speca jag ibte mer än så :)
    åh jag hittade inget PF, verkar bara finnas rött fleece kvar och det har jag redan... Eller kollade jag på fel ställe?
  • RedTopaz
    murresnurre skrev 2011-11-08 17:19:43 följande:
    Tack för alla svar!!! Då får jag satsa på en cam-klädsel då istället, gör ju det hela lättare .
     Är förtjust i den gröna basen Geckon har och funderade därför på om den skulle kunna funka på Frogen.
    Jag har en grön geckobas men vill helst ha röd. Har du en röd frogbas?
    Mamma till Leo 051004, Noa 090218 och Sam 110830
  • Gizzie

Undrar vad ni har för sköt väska till er bugaboo? Jag har en skip hop men den sitter inte alls bra. Böjs ihop och ingen bra alls. Jag har sittdelen på nu. Men lugg delen hade jag saddle bagen från skip hop och den satt bra men inte till sitt delen..

• Mammas Kalle

Pretty polly: jagfick upp deras utförsäljn via deras facebooksida tidigare i dag men kikade in nu på websidan o såg att de uppdaterat, o pf är borta, trist för dig :(

• Lindadjo
    Gizzie skrev 2011-11-08 22:32:51 följande:
    Undrar vad ni har för sköt väska till er bugaboo? Jag har en skip hop men den sitter inte alls bra. Böjs ihop och ingen bra alls. Jag har sittdelen på nu. Men lugg delen hade jag saddle bagen från skip hop och den satt bra men inte till sitt delen..
    Jag har testat några, och just skip hop tycker jag sitter sämst på vagnen. Det som funkar bäst är skötväskor med D-ringar på. Och så har man krokar på vagnen som man hänger väskan i. Då hänger väskan där den ska.
    Sen vilken väska man väljer, spelar ju mindre roll, så länge de har dessa ringar att hängas upp på.
    2010 blev ett bra år! Har +:at