• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Hejåhå

JennieLi: jag skulle aldrig lägga ner pengar på nya däck förrän jag fick problem med dem. Jag har en 07:a sedan 10 månader tillbaka och pumpat två gånger, använder den dagligen ute.
    Luftdäcken har dessutom bättre skump och funkar bättre i snö.

• JennieLi

hejåhå: okej jag kanske ska vänta med däcken då, jag har bf i maj så snön är nog borta tills dess ;) men är rädd för att få punka som vissa verkar få hela tiden.Tack för svar!

• spigg
    JennieLi skrev 2012-01-30 15:07:52 följande:
     hejåhå: okej jag kanske ska vänta med däcken då, jag har bf i maj så snön är nog borta tills dess ;) men är rädd för att få punka som vissa verkar få hela tiden.Tack för svar!
    Fast luftdäck till Bugaboo är rätt eftertraktade, finns ju många som föredrar sådana. Så vill du ha foamdäck istället, de kostar väl 350 kr styck, så tror jag säkert att du delvis kan finansiera dem genom att sälja dina luftdäck. Och då ska du förstås sälja dem innan du ev fått punka på dem. :)
    Barnvagnar! - Gruppen på FB som är det ultimata barnvagnsforumet! Gå med! www.facebook.com/groups/141568512604292/
  • spigg
    PojkarnasMamma85 skrev 2012-01-30 11:49:06 följande:
    Ingen som har någon åsikt om Bugaboo frog?
    Som med alla vagnar ska man alltid kolla att alla funktioner är felfria: ihopfällning, utfällning, bromsar, ändra läge på sittdelen osv. Kolla också efter rost och andra skador!
    Barnvagnar! - Gruppen på FB som är det ultimata barnvagnsforumet! Gå med! www.facebook.com/groups/141568512604292/
  • annoo

Ååh! Allt kom inte med såklart :( suck är fl app sämst från mobilen... Suck!
    Men frågade också vad ni skulle ta betalt eller betalt för en bugga 10a med sitt

• annoo

åÅÅÅÅH BLIR GALEN!
    FL app är världelös.. :(

Går in via datorn nu,
    det jag så gärna ville veta är vad ni skulle ge/sälja en Bugaboo 10a
    Med sitt&liggdel & 1 extra lock till liggdelen, skötväska med 3 olika lock, mugghållare, vinterdäck (luft)
    Åkpåse, regnskydd! Hmm undra om jag fick med allt. Men vad säger ni??

<hjälp, hihi är så dålig med detta med priser. :)          

• RobzMarley
    Lillstroem skrev 2012-01-30 11:14:10 följande:
    Billigast är att beställa utomlands, t.ex via Pramworld i England eller Babytrader i Holland eller så kan du beställa den i delar och bygga ihop själv från t.ex Kidzshop här i Sverige. =)
    vad blir det på kidzshop? hur vet man vilka delar man behöver???
  • Eve94

Lite OT men när ni säljer vagnar och såsom sufflett, sittdel, regnskydd osv som ni skickar med posten, hur förpackar ni det?