• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • fruV

Hej, Någon som vet vilka åkpåsar (förutom Bugaboos) som passar en Gecko?? Sett en så fin Elodie Details :) rycker inte Bugaboos är så mysig!!

♥Mamma till Thea 060915 & Signe 111006♥
  • Duntoffla
    Fröken Småland skrev 2012-01-28 21:21:28 följande:
    Kul! Kan du inte fixa IRL-bild till oss?
    Jo, men jag har ingen bra vagn att sätta den på.   Bugga Bee classic åker ut! Vi är inte överens.

Såå, OM jag ska köpa en Bee+, är Pramworld billigaste alternativet då? Om jag inte köper beggat  
  • Duntoffla

Så skillnaden mellan gamla bee och plus är vad jag kan se;
    Bredare sits på nya
    Lättare att fälla
    Bättre sele?

Är sittdelen mer lättfälld? Dvs rumpplattan?
    Hur fäster man en åkpåse? Sitter sufflan fast i bakstycket på vagnen?

Vad hade ni max bet för en beggad 2011 i mkt bra skick?

• Minnie7

Någon som vet om det finns en ståbräda att köpa i Ullared och om den passar till en cam?

• blueskies

Hej, jag såg en vagn idag men undrar om priset är för högt. Det är en bugaboo frog, vagnen vi vill ha. Den är beige men vi tänkte färga den svart, med panduro palett - tror ni det går? Vagnen har en massa tillbehör MEN är från 2006 (5 år gammal) - är 3500 kronor för mycket? Man får ju dock med vinterdäck, extra hjul, 2 suffletter, extra suflettskenor, parasoll. Men vad tycker ni ompriset? Behöver snabbt svar!! TACK FÖR EN BRA TRÅD!! Här är länken om någon undrar (OBS absolut inte min!!) www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Frog___vinterhjul_och_tillbehor_38361268.htm&w=3

• Fröken Småland

Nu har jag hängt här i fem år Förvånad och läst varenda inlägg och det är hög tid att skaffa mig ett liv utan Bugaboo Drömmer. Jag har lagt till spigg, Sweetheartno1 och Noiis som värdar i bildtråden och någon kan väl vara snäll och ta bort min värdstatus?

Kollar väl in någon gång gissar jag, ha det bra alla Bugabooare tills dess Solig 

• Duntoffla

Åh nej Frk Småland, hur ska det nu gå? Hoppas att se ditt tryne här ibland.

• spigg
    Fröken Småland skrev 2012-01-29 11:31:12 följande:
    Nu har jag hängt här i fem år Förvånad och läst varenda inlägg och det är hög tid att skaffa mig ett liv utan Bugaboo Drömmer. Jag har lagt till spigg, Sweetheartno1 och Noiis som värdar i bildtråden och någon kan väl vara snäll och ta bort min värdstatus?

Kollar väl in någon gång gissar jag, ha det bra alla Bugabooare tills dess Solig 
    Vilken ära! Tack! Jag tog bort dig som värd nu. Säger som duntoffla, inte försvinner du väl helt här inifrån? Din Bugaboo-kunskap är ovärderlig!
    Barnvagnar! - Gruppen på FB som är det ultimata barnvagnsforumet! Gå med! www.facebook.com/groups/141568512604292/